Goh - Svartalverna smyger sig in.

Startat av Odidoma, 25 Maj 2014 kl. 01:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Det här är mitt bidrag till en av tävlingarna på GoH i den enklaste kategorin, bygget får vara max 16x16 med ok överhäng. Svartalverna håller på att ta sig in i Avalonien via bland annat tunnlar och man ska bygga en scen där man tar reda på eller blir underrättar om deras aktivitet inom landets gränser. Hursom här är mitt bidrag:

Se mer på Flickr: https://www.flickr.com/photos/77701695@N05/

ByggareDan

Tycker att det ser bra ut, men tycker att det känns lite konstigt med en grottunnel (kanske är det så i GoH) hade ju kunnat vara lite nersänkt som en uttorkad flodbädd eller kanske lite vatten som ett litet vattendrag.
Gillar ju även trädet som är enkelt och i en lite annorlunda färg än den vanliga rödbruna.

/ByggareDan

Odidoma

Citat från: ByggareDan skrivet 25 Maj 2014 kl. 21:10
Tycker att det ser bra ut, men tycker att det känns lite konstigt med en grottunnel (kanske är det så i GoH) hade ju kunnat vara lite nersänkt som en uttorkad flodbädd eller kanske lite vatten som ett litet vattendrag.
Gillar ju även trädet som är enkelt och i en lite annorlunda färg än den vanliga rödbruna.

/ByggareDan
Det bästa med Goh är att allt är som man vill, ungefär. Jag gillar det du skriver om en flodbädd/vattendrag, kanske kommer i min nästa MOC, "challenge B" får se om jag kan få in det bara, men visuellt skulle det bli bra.