[MOC] Lätt kavalleri i öknen

Startat av Gideon, 22 April 2014 kl. 00:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

En grupp av tungt infanteri har blivit avskuren i öknen från sin här och möter sitt öde i en storm av pilar och vassa spjutspetsar från det skickliga lätta kavalleriet.

Byggt för landet Loreos i Lands of Roawia (tidigare Lands of Classic Castle), mitt första riktiga bygge för den "spelvärlden". Hela beskrivningen går att läsa på flickr (klicka på bilderna).
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Magnusengstrom

dalle

Snyggt, Ökenmästaren. Tycker att landskapet påminner om det du gör för GoH.

Anders67

Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Jonsson

Pilarna, Pilarna! :D

Riktigt snyggt!

Ozp

Kvarnbacka

Citat från: Ozp skrivet 22 April 2014 kl. 08:02
Jag gillar lever som pilar

Det tog en stund för mig att dechiffrera den meningen... Läste "lever" på svenska  ::)
Snyggt byggt, inte minst träden!

Gideon

Tack för kommentarerna!
Citat från: dalle skrivet 22 April 2014 kl. 06:08
Tycker att landskapet påminner om det du gör för GoH.
Det är för att jag valde faktion i LoR för att kunna återanvända vissa byggen i GoH också, denna behövde jag bara ta ett kort på utan Loreos-flaggan i rött/guld ;)
Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 24 April 2014 kl. 09:18
Det tog en stund för mig att dechiffrera den meningen... Läste "lever" på svenska  ::)
Det tog mig ett par omläsningar av meningen också innan jag fattade vad som menades också ;)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Ozp

Citat från: Gideon skrivet 24 April 2014 kl. 10:42
Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 24 April 2014 kl. 09:18
Det tog mig ett par omläsningar av meningen också innan jag fattade vad som menades också ;)

Swengelska ruls  ::)

Odidoma

Snygg scen med bra känsla i, gillar verkligen landskapet, ser enkelt ut vid första anblicken men väldigt snygg/bra byggt. Gillar även "pilarna" och hur du fäst dem.

o0ger

Väldigt fint bygge. Mycket liv och rörelse. Gillar verkligen buskarna och palmerna!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Sollan

Sockerbit

Vackert landskap med snygga palmer och bra dramatik.