Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

75059 - Sandcrawler

Startat av o0ger, 08 Mars 2014 kl. 09:20

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Skafte

Trevlig! Stor och fin. Men nog har UCS mer och mer blivit ännu en kanal att ge ut många minifigurer?  Jag hade lätt tagit den helt utan gubbar för en tusing mindre...

Godtfred

Tuff. Men det enda jag ville veta var hur den nya gonk-droiden såg ut, och det visade han inte...

Teabox

Citat från: Godtfred skrivet 08 Mars 2014 kl. 10:00
Tuff. Men det enda jag ville veta var hur den nya gonk-droiden såg ut, och det visade han inte...

Menar du denna?

HOTH BRICKS har fler bilder: http://www.flickr.com/photos/hothbricks/with/13005163573/

o0ger

Citat från: Skafte skrivet 08 Mars 2014 kl. 09:39
Trevlig! Stor och fin. Men nog har UCS mer och mer blivit ännu en kanal att ge ut många minifigurer?  Jag hade lätt tagit den helt utan gubbar för en tusing mindre...

Jag håller med. Detta känns inte UCS. Jag tycker dessutom att denna version är helt anskrämligt ful.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

:::::::

Äntligen ett stort SW set som är köpvärt även till en större peng.
Deathstar tycker jag bara verkar svårlekt (ja jag vet att vi inte ska leka med legot men jag vill ha coola modeller som min son kan leka med) och
det mesta kändes off i skala.
Ewok "staden" var ju bara tråkig då det roliga på Endor var striderna runt basen (tycker dom kunde gjort ett tokfett set av det i stället för det lilla).

Godtfred

Citat från: Teabox skrivet 08 Mars 2014 kl. 10:17
Citat från: Godtfred skrivet 08 Mars 2014 kl. 10:00

Menar du denna?

HOTH BRICKS har fler bilder: http://www.flickr.com/photos/hothbricks/with/13005163573/
Precis, tack för bilden. Tycker inte dom lyckades speciellt bra med den droiden. Crawlern i övrigt tycker jag inte ser så tokig ut alls. Jag tycker att UCS modellerna borde vara optimerade för display, snarare än för att leka med, men det är min åsikt.

mordatre

Lite kluven här. Svenska priset kommer väl hamna över 3000 och det är ganska saftigt. Kan inte Jawas dyka upp i ett billigt set nägon gång?
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 08 Mars 2014 kl. 09:39

Borde säkert vara någon som köper o slaktar det :)

swestar

Blir det inget köp, så kommer det i alla fall bricklinkas hem några jawas :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Pekblom

Risgrynsgrot

US $299.99 - CA $349.99 - DE 299.99€ - UK £249.99 - DK 2,799.00 DKK

Skulle inte förvåna mig om den kostar 3499 här.

mssm

Citat från: Pekblom skrivet 09 Mars 2014 kl. 21:13
gissningar om pris?

3199 SEK!

Skämt och sido, 3499 låter rimligt. Varför inte lattja till det med 3333 SEK.

Tie Fighter

Tur att man inte fick något vill ha begär.

mechamike

Den är klart bättre utseendemässigt än förra crawlern, Sen är ju den här ett plates bygge medan den gamla var bricks.
Jag är inte så förtjust i att Jawas fått munnar och blivit av med sina mantlar. Priset avskräcker och jag har redan en crawler.. Jag kommer lägga mina pengar på nästa UCS. 8)
?