Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Stadsvakten i Barqa

Startat av Gideon, 02 December 2013 kl. 18:09

Föregående ämne - Nästa ämne

stej123

Riktigt snyggt :) Färgschemat är grymt!

jalex

Fint bygge och härliga färger!
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Vibora

Fantastiskt bygge och snyggt foto. De rosa buskarna och minifigmontaget framförallt på balkongen är riktigt bra. Gillar närvaron i andra fotot också.

Cakeman

Väldigt kul med byggen som fokuserar på "alldagliga" händelser i en medeltida värld, det är ju borgarna som får så mycket fokus annars. Och väldigt snyggt fotografi av en trevlig scen, det förhöjer också glädjen att titta på bygget. Roligt! Tack för att du delade med dig.

Gideon

Tack för kommentarerna!

Citat från: Cakeman skrivet 03 December 2013 kl. 20:42
Väldigt kul med byggen som fokuserar på "alldagliga" händelser i en medeltida värld, det är ju borgarna som får så mycket fokus annars.
Är av någon anledning lite less på borgbyggande just nu ;)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Stigge72

Snyggt!

Som så ofta är hittar man fler detaljer efter att man läser en del kommentarer. Mycket spännande att titta på här.