Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hot rods

Startat av Lews, 27 November 2013 kl. 19:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Lews

Här är mina senaste byggen, tre hot rods som är löst baserade på gamla Fordmodeller.





EDIT 2014-06-08, ändrat länkarna efter hostbyte.

Odidoma

Snygga! Hade varit roligt med bättre bilder, svårt att se detaljer.

Lews

Citat från: Odidoma skrivet 27 November 2013 kl. 19:26
Snygga! Hade varit roligt med bättre bilder, svårt att se detaljer.

Tack!  :) Om du klickar på bilderna kan du zooma lite mer på hemsidan.

Lundgren


Roylex

Oj, dom var snygga  :)

mordatre

Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Nextuz

Ja jädra mig.. trevliga =)

Påminner lite om de rodds jag byggt i Ldraw :)

mechamike

Citat från: Nextuz skrivet 29 November 2013 kl. 10:55
Ja jädra mig.. trevliga =)

Ja ,riktigt trivsamma, de röda fälgarna gör mycket!
Saknar bara två saker: Pepitatejp och Scallops  ::)

Citat från: Nextuz skrivet 29 November 2013 kl. 10:55
Påminner lite om de rodds jag byggt i Ldraw :)

"Pic's or it didn't happen" ;) :D

?

Record

Häftiga, Bud Coddington skulle varit avis på dina byggen ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Joge

Mycket coola byggen! :D Och jag tror som Record, att "Bud"...mer känd som Boyd, skulle bli mycket avundsjuk :)

Bizzy78

Riktigt snyggt byggt!