Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Snart jul

Startat av binde, 17 November 2013 kl. 11:38

Föregående ämne - Nästa ämne

binde

Som vi alla vet kommer julen med stormsteg.
Så vilket lego önskar vi oss av tomten?

Själv har man alltid vart svag för Robin Hood seten.


Anders67

Just nu så ligger de nya Hobbit setten högt på listan, vi får se om tomten är snäll!

shutter

Parisian restaurant...

MicroByggare

Citat från: shutter skrivet 01 December 2013 kl. 20:05
Parisian restaurant...
Är den ute då?? Om ja får jag bli lite snäll  ::)

carlmagnuso


BeardedNerd

Jag har bett om presentkort på HB Adventure. Får se om det blir kul i mellandagarna.