Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bok: Kända byggnader

Startat av Muede, 04 November 2013 kl. 18:00

Föregående ämne - Nästa ämne

Muede

Köpte den på ICA Maxi för 99 spänn. Har bläddrat lite i den och den känns riktad till AFOL:s. Kul! :)

http://www.tukanforlag.se/bok/kanda-byggnader-ideer-for-legobyggen/
/ Muede

Vibora

Låter som en kul bok, tack för tipset. Är det inte fars dag snart?!  ::)

shutter

läste inte tillräckligt väl, Muede, om var du köpt den och till vilket pris. Blev en beställning på CDON.com för 109 kr plus lite filmer...

Anders67

Citat från: Vibora skrivet 04 November 2013 kl. 19:51
Låter som en kul bok, tack för tipset. Är det inte fars dag snart?!  ::)

Perfekt paket!

Myko

Vad ska pappa med en sån till?

mechamike

Så den är ute nu.. kul.. Swebrick har en fot med i boken då jag hjälpt till med lite lego relaterade frågor från översättaren.
?

knalltoss

Citat från: mechamike skrivet 05 November 2013 kl. 09:05
Så den är ute nu.. kul.. Swebrick har en fot med i boken då jag hjälpt till med lite lego relaterade frågor från översättaren.

Kul att de kontaktade Swebrick för det och inte bara "hitta på" översättningar! Betyder att föreningen verkligen börjar sätta sig även utanför forumet!
/Rikard

dalle

Det är väl Skrytsson som skrivit svenska förordet.


Illuwatar

Blir till att kolla närmaste ICA Maxi då. Denna bok verkar klart intressant... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Risgrynsgrot

Plockade upp denna.. Även om jag varken är någon direkt MOCare eller byggnadsfantast så tycker jag den verkar trevlig.. Bara bläddrat i den men ska läsa lite mer nogrannt ikväll.. Väl värt en hundring.  :)

ByggareDan

Köpte den också på CDON + lite annat bra (?) att ha, hade dessutom en 50kr. rabattcheck som jag fick från CDON när jag fyllde år.

/ByggareDan

Hassel

Ah, den har jag på engelska.  :)

jvettefors

Hämtade ut den idag tillsammans med andra böcker från Bokus

Illuwatar

Köpte den på ICA Maxi här ute i Haninge. Trevlig bok (har inte hunnit detaljstudera den ännu) som säkert kan hjälpa inspirationen för husbyggare. Och kul att Skrytsson fick med en liten bit där...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se