MOC: The Peacefull lake

Startat av MicroByggare, 09 Oktober 2013 kl. 12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

MicroByggare



Jag har fumlat runt lite med microfigs och byggt ett någorlunda väl hållande bygge. Har alltid tyckt om baseplates som är byggda av bitar och nu behövdes det en bättre profilbid

Ett microbygge från MicroByggare:







swestar

Fin detaljrikedom på sådan liten skala :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

minus


Jesperallen

Härligt bygge, bra gjort i den skalan.

mechamike

haha.. snyggt , mycket du har lyckats få till mycket "illegal builds på en sådan liten yta! Snyggt jobbat!
?

MicroByggare

Tack för alla fina kommentarer  :D

robban

Riktigt snyggt!!

Aldrig tänkt på att fästa 2423 på det viset. vad är det för bit som sitter mellan 4592?
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

lindyhep

Citat från: robban skrivet 09 Oktober 2013 kl. 17:45
Riktigt snyggt!!

Aldrig tänkt på att fästa 2423 på det viset. vad är det för bit som sitter mellan 4592?

Vilket härligt litet bygge.

Robban: det är väl en 4081b mellan 4592. Eller?

robban

aha nu fick ja ihop det.. Tack lindy  ;D
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

o0ger

Riktigt läckert! Mycket snygga lösningar!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Roger Brickjet


MicroByggare

Citat från: lindyhep skrivet 09 Oktober 2013 kl. 17:53
Citat från: robban skrivet 09 Oktober 2013 kl. 17:45
Riktigt snyggt!!

Aldrig tänkt på att fästa 2423 på det viset. vad är det för bit som sitter mellan 4592?

Vilket härligt litet bygge.

Robban: det är väl en 4081b mellan 4592. Eller?
Hmm nu vet jag inte vad ni menar men jag tror inte att jag använt den biten ???
Om ni pratar om fiskaren så sitter han ihop med hjälp av gummisnodden men om ni vill kan jag visa lite mer i helgen live.
Tack åter för alla kommentarer och som sagt ni som kommer får se den live :D

dalle


robban

Citat från: MicroByggare skrivet 09 Oktober 2013 kl. 20:30
Citat från: lindyhep skrivet 09 Oktober 2013 kl. 17:53
Citat från: robban skrivet 09 Oktober 2013 kl. 17:45
Riktigt snyggt!!

Aldrig tänkt på att fästa 2423 på det viset. vad är det för bit som sitter mellan 4592?

Vilket härligt litet bygge.

Robban: det är väl en 4081b mellan 4592. Eller?
Hmm nu vet jag inte vad ni menar men jag tror inte att jag använt den biten ???
Om ni pratar om fiskaren så sitter han ihop med hjälp av gummisnodden men om ni vill kan jag visa lite mer i helgen live.
Tack åter för alla kommentarer och som sagt ni som kommer får se den live :D

Det är den andra gubben jag klurade på, den med rishat och något rött i nävarna :)
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Skrytsson

Jättefint!  :)

Hur stöttålig är skapelsen?  :P