[MOC] Välkomnandet av Kungen

Startat av Teabox, 16 Juli 2013 kl. 17:00

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox


Sollan

Snyggt! Härligt folkliv med mycket liv o rörelse.

lindyhep

Citat från: Svartkrut skrivet 21 Juli 2013 kl. 11:41
Wow! Vilket härligt myller! Många fina detaljer och väldigt levande scen. Det är nästan så man kan höra larmet och stojet. Underbart!  :) Angående fotograferingen kan jag bara hålla med - mkt snyggt fotograferat. Själv imponeras jag minst lika mycket av det som av bygget. Själv skulle jag behöva en fotokurs...  :-[

Men oj. Jag trodde att jag hade skrivit här innan men jag tror aldrig jag kom till skott när mobilen bråkade.
Och nu har Svartkrut skrivit precis det jag kände. För det var just det - massor med känsla i bygget! Härligt :)

Joacim

Riktigt riktigt snyggt byggt!

mechamike

Wow Teabox!! du glimmrar verkligen till, modigt med röda tak, men det funkar ju klockrent! Bra klossat
?

Teabox


Superkalle

Härligt folkmyller du fått till - t ex första bilden är fantastisk. Snyggt klossat och toppklass blir betyget från denne Göteborgare  :)