Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Canadian Toy Fair Billeder

Startat av KimT, 03 Februari 2010 kl. 23:10

Föregående ämne - Nästa ämne

KimT

http://krisabel.ctv.ca/post/2010-LEGO-Canada-Preview-Star-Wars_subP.aspx

Link til de nye Star Wars sæt.
Men der er også billeder af:
Kingdoms
Ben10
Hero Factory
World Racers
City
Racers
Creator
Technic
Prince Of Persia

og andre.

How can this possibly go wrong?
- Famous last words

Etzel

Tack Kim, härligt med lite schyssta bilder på Kingdoms!  :D
Det kommer nog bli till att köpa några set när de kommer ut  ::)

insurrection

Ah, Kingdoms!  ;D

Verkar ju vara riktigt schysst färgscheman och så på figsen, väldigt efterlängtat med två "normala" människofraktioner mot varandra igen (även om jag gillar skellies, troll osv. med).
Men själva setten tycker jag däremot ser ganska tråkiga ut. Men det är väl kanske fortfarande preliminära, så lite bättringschans finns.

Kul att tunn-hjälmarna kom tillslut med, även om jag personligen aldrig längtat så mycket efter dem.
Tråkigt också att det bara är oneoff-gubbar (#7953 Narr och #7955 trollkar) som kommer i 30kr impulssetten.
Någon som kan gissa vad fångtransporten (#7949) respektive katapultduellen (#7950) kommer landa på?

robban

Citat från: insurrection skrivet 05 Februari 2010 kl. 03:30
Ah, Kingdoms!  ;D

Verkar ju vara riktigt schysst färgscheman och så på figsen, väldigt efterlängtat med två "normala" människofraktioner mot varandra igen (även om jag gillar skellies, troll osv. med).
Men själva setten tycker jag däremot ser ganska tråkiga ut. Men det är väl kanske fortfarande preliminära, så lite bättringschans finns.

Kul att tunn-hjälmarna kom tillslut med, även om jag personligen aldrig längtat så mycket efter dem.
Tråkigt också att det bara är oneoff-gubbar (#7953 Narr och #7955 trollkar) som kommer i 30kr impulssetten.
Någon som kan gissa vad fångtransporten (#7949) respektive katapultduellen (#7950) kommer landa på?

Har för mig att dom ska kosta runt 79 spänn.
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Ferdik

Citat från: insurrection skrivet 05 Februari 2010 kl. 03:30
Ah, Kingdoms!  ;D

Kul att tunn-hjälmarna kom tillslut

Ja, äkta Ivanhoe. Sådana måste man ha!

de Gothia

åh vad snygga kingdom seten var! :) äntligen slipper man troll o sånt otyg! :)