Lego Äventyr 2 - Den förhäxade ön. (WIP)

Startat av Mirandir, 08 Mars 2013 kl. 23:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Sollan

Så snyggt! Både vad det gäller färger och byggstil!

Megabluck

Tummen upp till detta bygge; lycka till med resten av det till Äventyr 2.

Mirandir

Den helt klart mest besvärliga av alla modulerna börjar, äntligen, närma sig sitt färdigställande. Detta skall då vara ingången till den vulkan där eld-anden bor.

... Och jo med en månad kvar till Nordsken så börjar man känna pressen... :/
Legobloggen: http://legobloggen.com

malmen

Jag finner inga ord...

eller jo, den ser asball ut :D

MicroByggare

Citat ur Jurassic Park:

Ian Malcolm: God creates dinosaurs.
God destroys dinosaurs. God creates man.
Man destroys God. Man creates dinosaurs.

Ellie Sattler: Dinosaurs eat man ...
woman inherits the earth.

Man blir ju lite skrämd av den där _____ grejen (sätt in valfritt ord som liknar AWSOME)

Tie Fighter

Cool! det där blir maffigt med en vulkan till.

ByggareDan

Kommer att bli ordentligt maffigt (förhoppningsvis) när den är klar, min första tanke var,
- Vilken rejäl carport, undrar hur huset kommer att bli som det hör ihop med?  :-[  men nu när jag läst begrundat och förstått, så var det ju ingen carport, var ju nästan synd hade ju kunnat vara en maffig carport med hiss upp till en rejäl borg på klippan  :D

/ByggareDan

Stigge72

Citat från: ByggareDan skrivet 07 April 2013 kl. 11:30
Kommer att bli ordentligt maffigt (förhoppningsvis) när den är klar, min första tanke var,
- Vilken rejäl carport, undrar hur huset kommer att bli som det hör ihop med?  :-[  men nu när jag läst begrundat och förstått, så var det ju ingen carport, var ju nästan synd hade ju kunnat vara en maffig carport med hiss upp till en rejäl borg på klippan  :D

/ByggareDan
Recykling? ;)

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Svartkrut

Helcoolt! Synd man bor för långt bort och har för lite pengar för att komma och delta i äventyret.  :P

Gideon

Hade varit riktigt kul att åka upp till Schtaan och vara med och spela detta vilket blir svårt denna gång, men det kanske blir fler äventyr andra år? :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

b0D3N

I år måste jag baske mig hinna spela...
inget Helms deep som jag sitter dygnet runt med i stället tack ;-D