Tävling: Swebrick bygger bättre limo!

Startat av mechamike, 25 Februari 2013 kl. 09:17

Föregående ämne - Nästa ämne

Tommy_la

Den där är riktigt snygg!  En klar ledare i mina ögon.
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

Tekei

lindyhep

Ah, riktigt ögongodis. Jag tycker också det var bra att digitala bidrag tilläts så att vi fick se den här :)

mechamike

Sweet... mycket bra bidrag..  kul med så många bra bidrag alla redan!
?

Superkalle

Nice oOger...lite i samma still som det jag pillat ihop (därför förstås extra snygg :))

janimakaj

riktigt snygga limos som har kommit in :D  kommer snart att få ihop mitt bidrag  ;)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

Mattias

Hummern var ju riktigt ögongodis helt klart min favorit !!

Nextuz

Citat från: o0ger skrivet 03 Mars 2013 kl. 21:34
Min budget tillåter inte fler Bricklink-inköp den här månaden, så det var kul att digitala bidrag tilläts i den här tävlingen.

Min bil är lite inspirerad av en Cadillac V16 1936 Convertible.

Riktigt snyggt :D

Stigge72

Citat från: o0ger skrivet 03 Mars 2013 kl. 21:34
Min budget tillåter inte fler Bricklink-inköp den här månaden, så det var kul att digitala bidrag tilläts i den här tävlingen.
Min bil är lite inspirerad av en Cadillac V16 1936 Convertible.
Snygg, som alla andra, men vad är det för bitar till motorhuven och kylarprydnaden?

Anders67

Härligt o0ger, riktigt snyggt, rätt tidsanda!

o0ger

Tack för alla vänliga ord. Kul att ni gillar den! Ska bli kul att se vad ni andra hittar på, än är det många dagar kvar på tävlingen.

Citat från: stigge72 skrivet 04 Mars 2013 kl. 16:41
Snygg, som alla andra, men vad är det för bitar till motorhuven och kylarprydnaden?

Motorhuv = 90639 Hero Factory Armor with Ball Joint Socket

Kylarprydnad = Kunde varit många bitar men jag fastnade för 88811 Minifig, Weapon Bladed Claw
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Selander

Citat från: Tommy_la skrivet 03 Mars 2013 kl. 21:56
Den där är riktigt snygg!  En klar ledare i mina ögon.

+1 instämmer till fullo.

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Stigge72

Citat från: o0ger skrivet 04 Mars 2013 kl. 20:12
Tack för alla vänliga ord. Kul att ni gillar den! Ska bli kul att se vad ni andra hittar på, än är det många dagar kvar på tävlingen.

Citat från: stigge72 skrivet 04 Mars 2013 kl. 16:41

Motorhuv = 90639 Hero Factory Armor with Ball Joint Socket

Kylarprydnad = Kunde varit många bitar men jag fastnade för 88811 Minifig, Weapon Bladed Claw
Där ser man... Hero Factory går också att använda till annat... Jag måste säga att jag var skeptisk. ;)

Tickledeath

Här kommer mitt bidrag till tävlingen.
Har ingen som helst koll på bilar, så jag utgick från vad jag själv inbillar mig att en limousine är.
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.