LEGO Fan Weekend - Skærbæk 2013

Startat av Ras 74, 06 Februari 2013 kl. 21:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Mattias

Hur tar ni er dit ? finns det plats ? vad kostar det ? är väldigt intresserad !!

Anders67

Citat från: Mattias skrivet 08 April 2013 kl. 22:03
Hur tar ni er dit ? finns det plats ? vad kostar det ? är väldigt intresserad !!

Jag tar nog bilen dit! och det finns plats!

Mattias

skriv upp mig på anmäld besökare ! :D

lindyhep

lindyhep

Dags att uppdatera förstposten kanske ;)

Ras 74

Första posten skall uppdateras under dagen Hepp Hepp ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

lindyhep

Citat från: Ras 74 skrivet 17 April 2013 kl. 07:44
Första posten skall uppdateras under dagen Hepp Hepp ;)

Hep hep Ras74! ;)

Ras 74

Uppdaterad!

Nu finns det 2 platser kvar oavsett om man är utställare eller inte.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Superkalle

Jag får väl ta mig i kragen och skicka in en utställaranmälan då  ::)

Ras 74

Gör du rätt i Kalle! Hojta till när du gjort det.

SuperMario

Anmälde mig för en stund sedan.

Men jag undrar om det kommer någon bekräftelse eller inte (det stod att det skulle mejlas en sådan när jag tryckte på 'send'-knappen)..

Uppdatering:
Det blir att ställa ut något litet också.. :-)

Ras 74

Då var alla platser tagna.
Får vi in folk på intresselistan som vill åka så får vi kolla möjligheten att få en
stuga till.

lindyhep

Citat från: SuperMario skrivet 22 April 2013 kl. 17:23
Anmälde mig för en stund sedan.

Men jag undrar om det kommer någon bekräftelse eller inte (det stod att det skulle mejlas en sådan när jag tryckte på 'send'-knappen)..

Uppdatering:
Det blir att ställa ut något litet också.. :-)

Det verkar inte som det kommer nån bekräftelse på en icke-utställar-anmälan. Eftersom jag blev fundersam mailade jag dem och frågade om min anmälan gått igenom och den var iaf registrerad.

Superkalle

Jag har inte fått någon på min utställar-anmälan heller. Men det kanske tar ett par dagar?