Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Palace Cinema 10232 modular

Startat av Mattias, 27 december 2012 kl. 17:57

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge

Citat från: Anders67 skrivet 16 februari 2013 kl. 11:21
Köpte 1ex i legobutiken i Köpenhamn idag 1099 DDK!

Konstigt att de då inte hade den i shopen på lego world!

Mattias

finns på brixit för 1499:- låter lite saftigt när man har läst om priserna i dom andra kommentarerna men iaf lätt att få tag på :)

Anders67

För alla er som väntar på egna lådor så kommer här en unboxing!

knalltoss

Har nu byggt färdigt biografen.
Trevligt bygge! Gilla hur man byggde ihop entrépartiet!

Men bilen! Det måste vara den sämst designade bilen i LEGOs historia. Synd på ett annars snyggt set!
/Rikard

stegu

En bil designad av en arkitekt. Poäng för att den finns, men jag håller med, den är ful. Inte sedan 70-talet har jag sett ett så klossigt och oproportionerligt fordon från Lego. Tema för en tävling att bygga en limo som passar bättre?

Anders67

Citat från: stegu skrivet 22 februari 2013 kl. 23:52
En bil designad av en arkitekt. Poäng för att den finns, men jag håller med, den är ful. Inte sedan 70-talet har jag sett ett så klossigt och oproportionerligt fordon från Lego. Tema för en tävling att bygga en limo som passar bättre?

Taget!

robban

Kanske dom skulle ha blandat in Jordan"Sir nadroj" Shwartz även i designen av bilen.. Själva huset fick han ju till bra och han har ju en del snygga bilar i sin flicker
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Teknodromen

Byggde klart min ikväll, riktigt fräsig! :)

Anders67

mechamike

Citat från: knalltoss skrivet 22 februari 2013 kl. 23:08
Men bilen! Det måste vara den sämst designade bilen i LEGOs historia. Synd på ett annars snyggt set!

Tja, nu har ni chansen!
Jag slängde upp en liten snabb tävling HÄR
Hoppas vi får se lite snygga bidrag..
?