Hur sparar jag en bild i LDD?

Startat av lindyhep, 13 December 2012 kl. 20:26

Föregående ämne - Nästa ämne

lindyhep

Jag har ju lyckats med detta förut men minns att jag letar varenda gång. Nu har jag ett litet bygge som jag skall presentera i lämplig liten tråd ;) men då behöver jag ju få det till att bli en schysst bild. Hjälp!

---edit
Jag vill alltså spara som en fin jpg från LDD.

(Tänkte inte på att man inte kollar vilken forumdel det är när man läser som när man skriver ::))

o0ger

Hmm, hur menar du? Menar du att spara en bild från LDD? Eller menar du fotomanipulering?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

lindyhep

Haha, jo i LDD alltså. Tänkte att det var underförstått med tanke på vilken forumdel jag är i men jag kunde kanske varit tydligare.

AndersI

Tool Box -> Take a Screenshot
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

lindyhep

Tack!

Hittade just dock. Jag fick av nån anledning för mig att jag skulle kunna spara som jpg där men det blir en png ju. Nog bara mitt minne som sviktade. Nu vet jag iaf var jag hittar svaret nästa gång jag sitter där och inte minns :)

o0ger

Citat från: lindyhep skrivet 13 December 2012 kl. 20:43
Haha, jo i LDD alltså. Tänkte att det var underförstått med tanke på vilken forumdel jag är i men jag kunde kanske varit tydligare.

Hehe, jag läste inte ens vilken forumdel du skrev i. Dumt av mig. :) Jag betar alltid bara igenom de senaste olästa forumtrådarna. Ska nog läsa lite mer noggrant i fortsättningen :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!