Årets julskyltning - med film! (kanske)

Startat av Skafte, 29 November 2012 kl. 22:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Sådär, nu finns det några bilder till i första posten.

Sirre

Anders67

Snyggt, kul med så många minifigurer!

Stigge72

marpe

Instämmer i hyllningskören. Härligt med myllret. Det går att titta länge på bilderna utan att ha sett klart.

MartinAberg

CityMan

Snyggt byggt! Instämmer i lovsången! Väldigt inspirerande!  :D

Svartkrut

Wow! Underbart bygge och vilket härligt myller av minifigs! Älskar det här!  ;D Synd att man inte bor nästgårds så man kunde komma och kika på det irl.

capo

Helt otroligt! Dedikeringen i detta arbete alltså ;D

Skafte

Idag har jag ringt till sex glada vinnare i Leklustbutikens "gissa hur många minifigs Skafte ställt ut i fönstret"-tävlingen. Alla blev mycket glada, särskilt de tre som gissat närmast, de får nämligen gå till affären och hämta valfritt LEGO för 500 spänn. Tre slumpvis utvalda fick 100 kr.

Hur många det var? 219. Eftersom ingen gissat (i ärlighetens namn var det väl en av tidernas sämst utannonserade gissningstävlingar på hela Internet) så slapp jag ge bort något pris till er.  8)

Själv fick jag ett par nya SW-set och sorken som hängde med fick en tomtelykta.

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 16 December 2012 kl. 21:30
Idag har jag ringt till sex glada vinnare i Leklustbutikens "gissa hur många minifigs Skafte ställt ut i fönstret"-tävlingen. Alla blev mycket glada, särskilt de tre som gissat närmast, de får nämligen gå till affären och hämta valfritt LEGO för 500 spänn. Tre slumpvis utvalda fick 100 kr.

Hur många det var? 219. Eftersom ingen gissat (i ärlighetens namn var det väl en av tidernas sämst utannonserade gissningstävlingar på hela Internet) så slapp jag ge bort något pris till er.  8)

Själv fick jag ett par nya SW-set och sorken som hängde med fick en tomtelykta.
Äsch. Jag som skulle gissat på 220... :P (eller hur?)