Årets julskyltning - med film! (kanske)

Startat av Skafte, 29 November 2012 kl. 22:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Ja hej, här är er lokalkändis på Gotland igen. Spelade in en film för att kunna visa min MOC mitt frifräs och hoppas nu på att det funkar att visa upp den via tuben. Vanliga bilder följer.

Det funkade inte. Här är länken: http://youtu.be/isc-a2ngUqU

En tävling kommer hållas där alla som vill får fylla i en lapp med sin gissning hur många minifigurer som finns i bygget. Det går bra att gissa här också, närmast på Swebrick vinner en... tja, jag får väl hitta på nåt.

EDIT: Klämmer in lite bilder allt eftersom jag lyckas.

lindyhep

Citat från: Skafte skrivet 29 November 2012 kl. 22:51
Ja hej, här är er lokalkändis på Gotland igen. Spelade in en film för att kunna visa min MOC mitt frifräs och hoppas nu på att det funkar att visa upp den via tuben. Vanliga bilder följer.

Det funkade inte. Här är länken:

En tävling kommer hållas där alla som vill får fylla i en lapp med sin gissning hur många minifigurer som finns i bygget. Det går bra att gissa här också, närmast på Swebrick vinner en... tja, jag får väl hitta på nåt.

Jag testar och ser om jag lyckas få filmen att länkas. Sen skall jag titta på den :)

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Gideon

Fantastiskt bygge! Ser fram emot stillbilder ;)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Skafte

Tack, lindyhep, vad gjorde jag för fel?

Det är lite dubbelt i mitten, otekniska klubben mailade filmen från telefonen i två delar.  :-[

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 29 November 2012 kl. 22:51

Det funkade inte. Här är länken: http://youtu.be/isc-a2ngUqU

Skafte.. om du fortsätter filma sådär så kommer evolutionen skapa detta :D

Skafte

Nextuz

Citat från: Skafte skrivet 29 November 2012 kl. 23:20
;D

Skall tänka på det nästa år!
HAHA :P

Iallafall.. helt galet snyggt klossat...  :D

dalle

Storartat bygge. Jag trodde efter radiolyssnandet att du byggt ett visbykvarter. Det kanske har ändrats i Visby men jag minns det inte så.
Filmen kändes annars som min fotografering. ;)

Barbaroux

Ny lyckades jag nog bli försenad till jobbet. Skulle bara göra en snabbkoll på swebrick och fastnade ju självklart i den här tråden...

SNYGGT!

Illuwatar

Snyggt byggt - hoppas också på stillbilder så man kan studera närmare utan att riskera åksjuka...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Ras 74

Riktigt snyggt byggt! Du kanske kan försöka ta ett kort utifrån när du får ett tillfälle.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Snyggt byggt!
Mycket saker att titta, som sig bör i ett skyltfönster.
Bra du fick med tomten. ;)

AndersI

Beatles är ju bara för bra! Det var roligt att höra intervjuerskan när hon fick syn på dem.
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Sollan

Väldigt snyggt och kul, den skulle jag gärna vilja se i verkligheten!