Teenage Mutant Ninja Turtles - Turtle Party Wagon

Startat av jalex, 07 Oktober 2012 kl. 10:29

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

Kul ide och väl genomfört att få det till lego!!

Roger Brickjet

Snyggt bygge! Hade helt glömt bort att de hade fordon :) Hoppas du tänker göra fler!

jalex

Tack!

Citat från: Roger Brickjet skrivet 09 Oktober 2012 kl. 00:34
Snyggt bygge! Hade helt glömt bort att de hade fordon :) Hoppas du tänker göra fler!

Det är inte planerat något just nu, lite andra modeller i åtanke :) Men kanske längre fram!

Förresten nån som vet vad som hänt med Eurobricks?

EDIT: Flytt till ny server tydligen: http://www.flickr.com/groups/516227@N20/discuss/72157631721108945/
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Myko

Jag tog och såg de första två avsnitten av den nya serien igår, den var faktiskt skoj. En del stilistiska beslut de valt jag inte gillade, men dialogen var rapp och huvudstoryn var okej.

jalex

Citat från: Myko skrivet 09 Oktober 2012 kl. 13:25
Jag tog och såg de första två avsnitten av den nya serien igår, den var faktiskt skoj. En del stilistiska beslut de valt jag inte gillade, men dialogen var rapp och huvudstoryn var okej.

Jag får ta och kolla in den! Har inte hängt med i de senare Turtles så mycket.
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Myko

Citat från: jalex skrivet 09 Oktober 2012 kl. 14:54
Jag får ta och kolla in den! Har inte hängt med i de senare Turtles så mycket.

I så fall kan jag mycket starkare rekommendera serien från 2003, den var riktigt bra fram till säsong 5 eller nåt sånt, då den tyvärr blev jättedålig. :/

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Svartkrut

Turtles är ingen personlig favorit, men det där var väldigt snyggt byggt! Själv påminns jag om ninjaturtles en gång per år då jag undervisar i konsthistoria och ska gå igenom renässanskonstnärerna. Det är alltid ett gäng grabbar som har koll på namnen på renässanskonstnärerna efter jag gjort den kopplingen...  :P

Odidoma

Jag instämmer, väldigt snyggt genomfört, får mig att minnas min Turtlesperiod. Jag ser fram emot fler byggen i samma tema.

de Gothia

Linus Damberg

Citat från: de Gothia skrivet 13 Oktober 2012 kl. 10:57
Första sidan på EB! Stort grattis! :)
Me Like  :)
Otroligg fin bil det där!! Impad  :o :o
Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.