Svart Fredag Raffle för VIP's

Startat av mechamike, 05 September 2012 kl. 09:20

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Har du inte alltid drömt om en dödstjärna?

-Perfekt för att skapa utrymme i ett trångt planetsystem för din galaktiska flotta!
-Superpraktiskt när man vill sätta grannarna i nästa solsystem på plats för dom spelar hög musik en fredagskväll.

Nu har du chansen att lägga beslag på en av 5 st splitternya i kartong (Viss montering krävs).
Allt du behöver göra är att bygga en kreation som hyllning till kejsaren innehållande minst en karaktär från den mörka sidan i SW sagan.

Vill du bygga en vigg, ett fordon, ett skepp, ett diorama? En skulptur, Du bestämmer, låt kraften flyta fritt inom dig , släpp ut din vrede!

Bidraget ska vara nytt och inte publicerat tidigare, eller användas i någon annan pågående tävling på Swebrick eller annat forum.

Du ska vara medlem i föreningen innan den 23 Nov, Tävling pågår fram till 10 Januari!
Bidrag Publiceras i den här tråden! max 3 bilder 750 pixels breda

Den här tråden kommer läggas ut till allmän beskådan efter avslutad tävling! (Så bygg snyggt  ;) )

Happy Svart Fredag! And may the odds be ever in Your favor.
?

shutter

Den bästa hyllningen till Kejsaren jag kan tänka mig är en insatslägenhet på jorden till Dart Vader.

Huset ligger på en lugn gata. Eller?

En vanlig dag på väg till jobbet!

Föga anade Vader att problemet med öldrickande mopedbusar skulle följa honom.

mechamike

Snyggt! Nu är det inte långt kvar till tävlingen avslutas! Så hög tid att ta chansen att vinna!
?

mordatre

Fick stå i garderoben och bygga ihop något så det blev inte så hög klass på detta men man vill ju vara med.  :-[

Tyderium har störtat och Darth behöver skjuts hem igen.

Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shutter

Citat från: mechamike skrivet 08 Januari 2013 kl. 08:39Snyggt, jag anar bitar! Nu är det inte långt kvar till tävlingen avslutas! Så hög tid att ta chansen att vinna!
Jodå! utöver SW är det 98% bitar ;)

Skafte

Den kanske minsta karaktären från den mörka sidan, åtminstone som förärats med titeln "minifig" i Bricklinks databas, är Mouse Droid. Den har fått lite dåligt rykte och var illa omtyckt här på Swebrick när den dök upp i en lucka i adventskalendern innan jul. Lite upprättelse på sin plats!

När han kopplats ner på aftonen efter en lång dags tjänstgöring på Dödsstjärnan drömmer musdroiden Ragnar om att själv bli Kejsare och dyrkad av sina undersåtar Cattroopers.

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 10 Januari 2013 kl. 09:11
När han kopplats ner på aftonen efter en lång dags tjänstgöring på Dödsstjärnan drömmer musdroiden Ragnar om att själv bli Kejsare och dyrkad av sina undersåtar Cattroopers.
Kejsare i Gamla Republiken till och med. ;)

b0D3N

Karl var bara tvungen att prova Kejsarens privata simulator en sista gång till. Fastän han visste att påträffades han, skulle det straffas med döden...

(Passade på att Köpa igår på rea för att ev vara med i SW CBt nån gång i framtiden och slängde ihop bidraget av delarna...)

Wineyard

För att fira och hylla kejsarens under hans födelsedag, gav hans lärjunge honom en bas på en av Endors månar.

Darth Vader's birthday gift by Ichthuz, on Flickr

Stigge72

Sent omsider kom äntligen James med Empiromobilen, så att Palpatine kunde åka iväg till paraden och mottaga folkets jubel.

shutter

Citat10 januari, 2013 Kl:23.55
det var i "Kejsarens" tid stigge72...

eller hur nu reglerna skall tolkas. fram till eller till och med den 10 januari?

spännande hur som hellst 8)

lindyhep

Nämen oj hoppla.
Var det olika slut-tid på tävlingarna? Där ser man. Det hade jag helt missat. Kanske inte helt troligt att jag fått ihop något här iaf men jag blev hursomhelst förvånad nu. Hoppas inte folk med halva bidrag färdiga blev lika förvånade som jag :P
(Inser att jag nästan lät grinig här, det är jag inte. Bara som sagt - förvånad.)

Stigge72

Citat från: shutter skrivet 11 Januari 2013 kl. 22:20
Citat10 januari, 2013 Kl:23.55
det var i "Kejsarens" tid stigge72...

eller hur nu reglerna skall tolkas. fram till eller till och med den 10 januari?

spännande hur som hellst 8)
Jag var iaf inte ensam om att lämna in den 10:e. ;)
Citat från: lindyhep skrivet 11 Januari 2013 kl. 22:28
Nämen oj hoppla.
Var det olika slut-tid på tävlingarna?
Och jag var lite på samma linje. Satt och funderade på vad jag skulle bygga i den andra tävlingen, men upptäckte att det var lite mer bråttom med den här.

mechamike

Rassel rassel rassel...

Vinnarna blev:

Shutter
Mordatre
Skafte
Wineyard
Stigge72

Grattis!

PM:a mig era aktuella adresser så kommer det en stjärna på posten...
?

Kvarnbacka

Citat från: mechamike skrivet 14 Januari 2013 kl. 17:01
Rassel rassel rassel...

Vinnarna blev:

Shutter
Mordatre
Skafte
Wineyard
Stigge72

Grattis!

PM:a mig era aktuella adresser så kommer det en stjärna på posten...

6 bidrag och 5 vinnare... finns det inget tröstpris till stackars b0D3N?  :-\  ;)