Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Minifig Serie 8

Startat av micke, 17 Juni 2012 kl. 21:07

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperallen

Ja i så fall borde du köpa alla, är ju inget problem att kränga av dem!

Bizzy78

Kör och köper dom nu.
Är tillbaka om 3 timmar med en uppdatering och nya mini figs till salu :-)

Teabox

@Bizzy78: Jag blir väldigt glad ifall du kan lägga upp bilder på alla figurerna och de olika delarna :P

Bizzy78

Absolut ska jag fixa det. Fick muta lilleman med ett nytt blixten set för att han skulle följa med och handla mini figs. Vi är på väg nu.

de Gothia

Vad kul att du hittade dem!!:) jag köper gärna av dig om du säljer!:)

Bizzy78

Då ligger där 45 nya oöppnade serie 8 i mitt baksäte.
Jag har själv inget direkt intresse av mini figs men ni kan börja lägga intresse anmälningar och jag kommer att ta dom i den ordningen dom kommer in.
Teabox är först med Bayrarna om där är några sådana.
Nu är där 1,5 timme hem igen sen ska det börja öppnaa.

de Gothia

Härligt!

Jag köper gärna en shakespeare, en conqistador, en bayrare(om inte teabox vill ha alla), och en jultomte

tack för din insats! :)

Bizzy78

Fixar vi. Tjejen i kassan blev rätt paff och sa, Du hittade inte fler svarta va ;-)

Bizzy78

Jag antar att där är 60 minifigs i en kartong och jag köpte 5 igår och 45 idag vilket borde innebära att det finns 10 st som är missing in action  :'(

Skafte

Vilken butik var det? Det kanske finns fler i kedjan som fått en låda av misstag.

Typiskt att alla vill ha Bayrare, undrar hur långt efter jag var med mitt PM... Om någon av er inte har akut behov av en kringla så köper jag en mer än gärna (om jag inte får köpa en från Bizzy).

Bizzy78

Skafte det är nog jag som har rört ihop alla mailen i min upphetsning samt att jag sitteri bilen. Men jag tror faktiskt att det var du som var först. Ska kolla på detta när jag kommer hem. Hoppas på många bayrare så att alla blir nöjda.

Magnus den store

Undra hur det har gått till och om det är Lego eller leksaksbutiken som gjort fel. Jag kommer ihåg en gång på Lekia. Det stod gröna lådor i kassan (CMF 3) och en i personalen som fyllde på med orangea påsar (CMF 4). Då hade serie 4 precis släppts. Kan det vara så att leksaksbutikerna redan nu fått svarta lådor på lagret?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Bizzy78

Då är jag hemma och ska börja packa upp.
Kommer givetvis lägga upp lite bilder här med.

de Gothia

Låter bra!:) vad ska du ta för varje figur?
Äntligen är mitt bröllop klart så man kan lägga pengar på andra saker;)

Magnus; kanske kan mirandir svara på det?

Bizzy78

Var tydligen 47 st påsar.
'Reflekterade inte över det på priset då jag även fick köpa ett Blixten set till Lilleman som nu sitter och bygger 8639 Big Benley.
Jag kommer att ta 50 kr st enhets pris. Det tycker jag låter som ett vettigt pris.