Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 Maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

MartinD

Hittade 2st mysterious ronin från senaste CMF. Inte överdrivet intressad av själva figuren men gillar att göra egna och den såg ut att innehålla några fina bitar. Det blev nån slags assassin/krigare, tycker de ser rätt coola ut! Hade varit kul att få med i en moc på nåt hörn :)

IMG_6398.jpg

CopMike

En - kul bygge och så fina Anzellan-figs <3!

Skafte

Skall vi köra en liten gissning? Ok då. Vilka FYRA set har jag byggt och fått dessa extrabitar? 

IMG_1114.jpg

OBS: inget från 1/6-släppen.

Berättar mer om dem i veckans poddavsnitt.  :)

MrUzagi

Citat från: Skafte skrivet Idag kl. 00:05Skall vi köra en liten gissning? Ok då. Vilka FYRA set har jag byggt och fått dessa extrabitar?

IMG_1114.jpg

Tror jag hittat i alla fall. Sedan åtminstone ett SW set, men har inte hittat rätt än.
Jag får se om jag försöker mer när det inte är så sent.

Skafte

setoryd

Citat från: Skafte skrivet Idag kl. 00:05Skall vi köra en liten gissning? Ok då. Vilka FYRA set har jag byggt och fått dessa extrabitar?

IMG_1114.jpg

11373 Saurons hjälm eller vad det heter.

Skafte

Citat från: setoryd skrivet Idag kl. 07:4911373 Saurons hjälm eller vad det heter.
Sådärja, hälften inringade!

MrUzagi

Citat från: setoryd skrivet Idag kl. 07:4911373 Saurons hjälm eller vad det heter.
Jag var och nosade på den, men släppte den av någon anledning.

andreaseldh

77813 finns i LGB endast i två set, så därför gissar jag på Shelby Cobra

Skafte

Citat från: andreaseldh skrivet Idag kl. 14:4477813 finns i LGB endast i två set, så därför gissar jag på Shelby Cobra
Nej, den var längre sedan jag byggde!

CopMike

Citat från: Skafte skrivet Idag kl. 15:11Nej, den var längre sedan jag byggde!
Då tokchansar jag på ;D!

Skafte

Citat från: CopMike skrivet Idag kl. 15:51Då tokchansar jag på ;D!
Ja det var ju logiskt tänkt, men det här setet är tyvärr inte inventerat på BL än...