Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Återvinningstationer

Startat av jalex, 18 Maj 2012 kl. 00:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Stiliga behållare.
Tillräckligt lika de som jag ser ibland häromkring (att ta i att säga att det är nära där jag bor...) för att de ska kännas igen.

Som sagts tidigare är det kul med lite annorlunda miljöer i MOC:s.

Myko

Snyggt byggt och fotat! Ovanligt men realistiskt motiv, jag gillar't.

Record

Gillar. en riktig vardags skildring, dom som bor där omkring måste vara superpedanter, i vanliga fall ligger det ju lika mycket utanför som i containrarna ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

de Gothia

oj vad snyggt! gillar att det är en vanlig vardagssituation!!

jalex

Tack för alla kommentarer! Nu blev jag sporrad att skapa fler byggen! :)
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Sollan

Väldigt snyggt! Tänk så trevligt det skulle vara att sortera sopor i den rena miljön!

Stigge72

Citat från: Record skrivet 18 Maj 2012 kl. 21:42
Gillar. en riktig vardags skildring, dom som bor där omkring måste vara superpedanter, i vanliga fall ligger det ju lika mycket utanför som i containrarna ;)
Eller så är det någon som sköter tömningen...

shutter

Trevligt och detaljerat, precis som motorbåten ;D

Selander

federico

vilken rolig idé! (och snyggt byggt)

bellis

Snyggt och stilrent byggt. Är det meningen att kyckling benet ska föreställa en soppåse?
Det va i alla fall vad jag såg.

jalex

Tack igen för alla kommentarer! :) Roligt att mitt bygge blev så uppskattat (och trevligt att den hamnade på förstasidan).

Citat från: bellis skrivet 21 Maj 2012 kl. 17:22
Snyggt och stilrent byggt. Är det meningen att kyckling benet ska föreställa en soppåse?
Det va i alla fall vad jag såg.

Japp det stämmer! Jag kunde inte hitta någon annan bit som föreställde en "ritkig" soppåse, så det fick bli kycklingen.

Noatrav

roliga att du tänker på miljön även i lego världen :D

janimakaj

riktigt snyggt bygge. som en gammal sopbilschaufför tycker ja du har fått till de riktigt bra, kanske något för rent om de ska vara petnoga (som andra har påpekat..)   nu tycker ja du kan fixa en sopbil som kommer och tömmer behållarna också :)
Unless you try, you will not know if it works! ;)

jalex

Citat från: janimakaj skrivet 31 Maj 2012 kl. 19:22
riktigt snyggt bygge. som en gammal sopbilschaufför tycker ja du har fått till de riktigt bra, kanske något för rent om de ska vara petnoga (som andra har påpekat..)   nu tycker ja du kan fixa en sopbil som kommer och tömmer behållarna också :)

Tack! :) Ja det med renligheten var något som jag inte tänkte på när jag byggde den. Men å andra sidan så var det väldigt rent omkring den återvinningsstationen jag använde som referens.