Block buddies, Minimalister

Startat av insurrection, 27 mars 2012 kl. 15:35

Föregående ämne - Nästa ämne

lindyhep

Laban, Labolina och Lillprins Bus.

shutter

Citat från: lindyhep skrivet 31 mars 2012 kl. 22:55
Laban, Labolina och Lillprins Bus.

Underbart! Det är helt rätt :D

lindyhep

Här kommer en ny härifrån.

Jesperallen

lindyhep

Myko

Ska väl inte vara sämre jag...

lindyhep

Hmm.... Har ni sett det här företaget? Undrar om de fått ett uppsving på webbesökarantalet http://blockbuddy.com.au/

Skafte

Den här tråden är lite härligt anarkistisk med bidrag och gissningar om vartannat! Slänger in min igen med ett par ledtrådar: den tredje från höger hade varit bättre med rosa istället för beige. Skulle göra en ganska liten till men märkte att jag saknade bitar i lila.

lindyhep

Citat från: Skafte skrivet 02 april 2012 kl. 18:33
Den här tråden är lite härligt anarkistisk med bidrag och gissningar om vartannat! Slänger in min igen med ett par ledtrådar: den tredje från höger hade varit bättre med rosa istället för beige. Skulle göra en ganska liten till men märkte att jag saknade bitar i lila.

Förlåt men jag har svårt att se nån beige bit på den tredje från höger......en vit bara?  ???

Skafte

Jag har inte lärt mig höger och vänster än... Tredje från vänster, andra från höger.

:o

Jesperallen

Skaftes måste väl vara mupparna?

Skafte

Citat från: Jesperallen skrivet 02 april 2012 kl. 19:26

Ja visst!

Fozzie, Kermit, Miss Piggy och Scooter. Den lila jag ville göra är förstås Gonzo.

Jag har fler...

lindyhep

Citat från: Skafte skrivet 02 april 2012 kl. 18:41
Jag har inte lärt mig höger och vänster än... Tredje från vänster, andra från höger.

:o

Haha, gissa om jag kollade noga och noggrant övervägde vad som var höger och vänster och ändå var osäker när jag postade. Jag kan inte heller höger och vänster (klagade över mycket trafik i en korsning på uppkörningen och fick till svar att det berodde på att jag svängt vänster när han sa sväng höger....) Nu skall jag kolla din nästa bild istället för att svamla.

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 02 april 2012 kl. 19:51
Citat från: Jesperallen skrivet 02 april 2012 kl. 19:26

Ja visst!

Fozzie, Kermit, Miss Piggy och Scooter. Den lila jag ville göra är förstås Gonzo.

Jag har fler...

Dilbert och hans kollegor?

Skafte

Citat från: stigge72 skrivet 03 april 2012 kl. 10:55
Dilbert och hans kollegor?

Nej, men rätt kategori! Serier, alltså.