The summoning of the Sea serpent

Startat av Teabox, 10 Mars 2012 kl. 10:36

Föregående ämne - Nästa ämne

insurrection

Håller med alla andra, riktigt coolt bygge!
Gillar särskillt "grundscenen" med ljudeffekt-scenen :)

Wineyard

Väldigt snyggt! Speciellt båten! Kan dock hålla med Skafte att vatteneffekten ser något symmetrisk ut.
Grattis till BB-bloggen, det börjar vara en rad svenskar där nu ;)

Linus Damberg

Ögongodis!!! Grattis tillBB_bloggen också
Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

shutter

Ja det var ju en ryslig saga. Nu skall jag gå till sängs och drömma sött...

Teabox

Citat från: Wineyard skrivet 12 Mars 2012 kl. 01:55
Väldigt snyggt! Speciellt båten! Kan dock hålla med Skafte att vatteneffekten ser något symmetrisk ut.
Grattis till BB-bloggen, det börjar vara en rad svenskar där nu ;)

Tackar. Kul att få hamna där :)

Sirre

Även Firestar Toys har postat ditt bygge på Facebook. :)


Edit: Riktigt snyggt  förresten! :D

Teabox

Citat från: Sirre skrivet 13 Mars 2012 kl. 16:02
Även Firestar Toys har postat ditt bygge på Facebook. :)


Edit: Riktigt snyggt  förresten! :D

Trevligt. Like säger jag bara :P

Och Tack.

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

styrbjörn

Riktigt snyggt med båten! Enda klagomålet är splashen men alla bra byggen har ju några små fel. I övrigt så är allt snyggt!

joke123

Riktigt snygg vatten-splosch!:)