Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

MOC: USS Reliant NCC-1864

Startat av Myko, 21 Januari 2012 kl. 21:47

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Citat från: Anders67 skrivet 30 November 2012 kl. 23:48
Ett underverk, helt i världsklass! Nu måste jag ta med till Stockholm och kolla in det live, det får man ju inte missa!
Dito :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

swestar

Citat från: swestar skrivet 30 November 2012 kl. 23:53
Citat från: Anders67 skrivet 30 November 2012 kl. 23:48
Ett underverk, helt i världsklass! Nu måste jag ta med till Stockholm och kolla in det live, det får man ju inte missa!
Dito :)
Just hemkommen från Storstan,  Besökte med sambon 2012-12-29 skrapen och kikade på denna koloss. Det är en sak och se den på bild, en annan sak och se den irl.  MAGNIFIK  :o. Blev ett och annat kort tagit där ;) Kikade också på husbyggena, mumma några kort till där. Avslutade besöket med lite inköp från klossbutiken, 1st 888kr, 1st 2st , alla tre för ca 180kr. En väldigt lyckad utflykt :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Myko

Tack swestar! Var också och tittade idag, tyvärr är det lite glipor här och där som skulle kunna rättas till. :)

Joge

Helt fantastiskt bygge...jag önskar att jag kunde se det IRL...och inte bara på bild :)

lindyhep

Maffigt!

Jag var och tittade i dag och som nån sa så ger det ju en helt annan dimension att se den IRL. Mina tankar förflyttades till viss del till Legolands stora byggen men de sakerna är ju för tusan limmade. Det här är ju mer på riktigt liksom.
Imponerande.

Kvarnbacka

Det är kanske det mest overkliga bygge jag sett sen de byggde en Ford i naturlig storlek på nåt TV-program. Jag är stum av beundran.  :o