GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 Januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Bizzy78

Då är lagret uppdaterat med en massa nya bitar. I helgen blir det till att förbereda en massa begagnade bitar. Fraktfri leverans till Halmstad under eventet (gäller bara förbetalda ordrar)

Bizzy78

Då har jag partat upp en massa set idag från Starwars, Friends och Super Heroes. Över 8000 nya bitar i lager till bra priser ( klart lägre än genomsnitt europa på både bitar och mini figs)

Gideon

Blev en order (igen), men nån annan hann visst före mig och plocka de reddish brown round brick 1x1 som jag siktat in mig på...här gäller det att vara på hugget :P
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Bizzy78

Citat från: Gideon skrivet 05 Mars 2016 kl. 00:00
Blev en order (igen), men nån annan hann visst före mig och plocka de reddish brown round brick 1x1 som jag siktat in mig på...här gäller det att vara på hugget :P

Vad tråkigt! Men ibland går det fort och oftare fortare  ;)

Bizzy78

Då har jag idag partat upp en massa olika starwars set som jag kör en tillfällig kampanj på till söndagen den 20:e klockan 12.00.
Efter det plockas hela detta sortimentet bort och ordinarie läggs upp.

Så vad väntar ni på, in och se till att få tag i just dina bitar eller minifigs!!!

Som vanligt ordrar över 500 kr fraktfritt och alla som gör en order på 500 kr eller mer har chans att vinna orderns värde (som kupong i min butik, giltlig 3 månader) i en spännande video draging som läggs upp här på påsk afton.

Mvh
Björn Gislander

Bizzy78

Det är dags för nya inköp av delar men behöver bli av med lite av det gamla först. Därför kör jag 30-50 % denna veckan (gäller ej set)
Glöm inte bort att alla ordrar över 500 kr efter rabatt är fraktfria och alla kunder får alltid ytterligare en bonus i form av en VIP kupong på 15 % som gäller i en månad.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Peter S

Trigger happy! Har lagt en order...

Gideon

Som vanligt försvinner saker innan man har hunnit lagt ordern :P
Fina rabatter + 15% kupong gjorde att jag faktiskt plockade ihop bitar till över fraktfrinivån den här gången...men tror att det främst är ett gott betyg åt att utbudet blir bättre och bättre i butiken :)
Flickr   Instagram

Bizzy78

Idag har jag gjort en specialare på Technic.

Partat upp följande set som finns för försäljning denna helgen till grymt bra priser!
2 st
2 st
1 st

Som vanligt är det snabb och fri frakt på ordrar över 500 kr och har du en kupong så gäller den självklart (alla som handlar får alltid en kupong på 15% rabatt som gäller inför nästa köp)

Mvh
Björn Gislander

Markurius

Bizzy78

Dagens upp partade set är:
2 st
2 st
2 st
2 st

Allting ligger uppe med priser på 20-50% lägre än genomsnitt Europa.
Skynda dig in innan just dina bitar försvinner!

Mvh
Björn Gislander

Bizzy78

Då drar helgens galna rea igång, massor av bitar till riktigt bra priser. Snart dags för nya inköp så plats behövs.

SvanteOlof

ordvits: studsmatta = 4186

Gideon

Flickr   Instagram