Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Goliat

Startat av swestar, 22 Oktober 2011 kl. 01:43

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

En liten Mecha  :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Stigge72

Trevligt litet bygge.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Silence101

Helfestlig med gubben som styr.

Snyggt bygge :)
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

de Gothia

vilken rolig liten moc! :)

swestar

Citat från: de Gothia skrivet 23 Oktober 2011 kl. 16:01
vilken rolig liten moc! :)
Tackar
Den blev till en kväll när jag skulle plocka ihop efter ett annat bygge. Man sitter där och sorterar in bitar när man plötsligt får för sig att "testa en grej". Vips så blir man fast ett par timmar (eller mer) och plåtniklas (Goliat) ser dagens ljus ;D

Mina Egna Byggen flickr
Instagram