[MOC] Sommar på Gotland

Startat av Jemanuelson, Igår kl. 20:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Jemanuelson

Min kära hustru Gunilla (@Knitbrick) och jag har haft en härlig vecka på Gotland under sommaren. 

Och vackra platser är återkommande inspirationskälla till byggen för mig. Härmed ett litet koncentrat av Gotland.

Vi hade också äran medverka i podden Bit för Bit med @Skafte och @eMpTyW 😃 Och fick därmed också besöka en närmast mytomspunnen Lego-vind! 

Naturligtvis lite risky att ge sig på ett gotlands-bygge, när det finns en så hög koncentration superduktiga AFOLs på denna vackra ö...

IMG_1694.jpg

IMG_1689.jpg

IMG_1697.jpg

IMG_1673.jpg

IMG_1653.jpg

Klas Almqvist

Super snyggt byggt.

Etzel

Väldigt snyggt! Hittar fler detaljer ju mer man tittar. Gillar särskilt den krokiga martallen och släken i strandkanten.

Skafte

Vi är inte värdiga beskrivningen i sista stycket! Väldigt fina detaljer och väl utvalda objekt från ön! Tack för besöket och välkomna åter!  <3

Jemanuelson

Citat från: Klas Almqvist skrivet Igår kl. 21:03Super snyggt byggt.
Tackar, tackar!

Citat från: Etzel skrivet Igår kl. 21:27Väldigt snyggt! Hittar fler detaljer ju mer man tittar. Gillar särskilt den krokiga martallen och släken i strandkanten.
Tack så mycket! "Släk" var ett nytt ord för mig - kul!

Citat från: Skafte skrivet Igår kl. 23:24Vi är inte värdiga beskrivningen i sista stycket! Väldigt fina detaljer och väl utvalda objekt från ön! Tack för besöket och välkomna åter!  <3
Det är ni visst! Och tackar, tackar! Gunilla hälsar!

andreaseldh

Livfulla fasader, underskön murgröna, variationsrika tak, krokigt träd, vacker Saab och för att ingen ska missa var vi befinner oss: får och raukar. Underbart!