Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Mûmak / Oliphaunt

Startat av MartinD, 04 Augusti 2026 kl. 18:17

Föregående ämne - Nästa ämne

Lähnn

Jättefint! Trodde, när jag såg första upplagan, att det var så bra som det kunde bli... men jag hade fel  :P

Pandis Pandus

En av mina favoriter från Swebricks årliga event! Hade inte höjt ett ögonbryn om jag såg bygget på en officiell Legokartong. 👀

Daylight

Grymt bygge och snygga färger (y)

lingonmirakel

På tiden att det här nådde ut i etern ;D Snyggt fotat utöver klossat! Håller med @Daylight om att färgerna fungerar väldigt fint ihop!
Instagram: miken_mocs

MartinD

Citat från: Jemanuelson skrivet 05 Augusti 2026 kl. 14:00Grymt snyggt och maffigt bygge 👍👍
Citat från: Lähnn skrivet 05 Augusti 2026 kl. 15:27Jättefint! Trodde, när jag såg första upplagan, att det var så bra som det kunde bli... men jag hade fel  :P
Citat från: Pandis Pandus skrivet 05 Augusti 2026 kl. 15:31En av mina favoriter från Swebricks årliga event! Hade inte höjt ett ögonbryn om jag såg bygget på en officiell Legokartong. 👀
Citat från: Daylight skrivet 07 Augusti 2026 kl. 10:02Grymt bygge och snygga färger (y)
Verkligen tack!

Citat från: lingonmirakel skrivet 07 Augusti 2026 kl. 10:47På tiden att det här nådde ut i etern ;D Snyggt fotat utöver klossat! Håller med @Daylight om att färgerna fungerar väldigt fint ihop!
Japp, den satt långt inne! Men när storebror Lego hotar om att släppa en egen får man snabba på.

Kul att du uppskattar fotot. Brukar vänta till skymning för bästa ljus och sen redigera lite :) 

Enkei

Otrolig! Fina proportioner i både färg och form, och så mycket härligt kaos i tornet - likt originalet.