Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Flowered Shrine

Startat av T-86, 30 Juli 2026 kl. 12:42

Föregående ämne - Nästa ämne

T-86

Jag fortsätter inom det botaniska temat med en liten vignette! Tand-bitar i erling var en mkt bra kombination med flextubes i för att få till krökningar.

Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

o0ger

Jättesnyggt! Du har fått till en bra övervuxen känsla
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Jemanuelson

Oerhört snyggt! Hur "grundar" du växtligheten, så att du får till sådan volym?

Godtfred

Tjusigt! Gillar de vita blommorna också

andreaseldh

Fiffiga bågar av 4070!

BrickMe

Citat från: T-86 skrivet 30 Juli 2026 kl. 12:42Jag fortsätter inom det botaniska temat med en liten vignet.
Snyggt klossat. Precis lagom dos och utspritt med de vita blommorna  (y)

T-86

Citat från: o0ger skrivet 30 Juli 2026 kl. 13:07Jättesnyggt! Du har fått till en bra övervuxen känsla
Tackar tackar!
Citat från: Jemanuelson skrivet 30 Juli 2026 kl. 14:39Oerhört snyggt! Hur "grundar" du växtligheten, så att du får till sådan volym?
Det är en kombination där växtbitar fästs i erlingbitar, med t-bars och 85861 i varandra samt att "hål" täcks med enskilda stems! 

T-86

Citat från: Godtfred skrivet 30 Juli 2026 kl. 14:40Tjusigt! Gillar de vita blommorna också
Citat från: andreaseldh skrivet 30 Juli 2026 kl. 17:03Fiffiga bågar av 4070!
Citat från: BrickMe skrivet 30 Juli 2026 kl. 18:58Snyggt klossat. Precis lagom dos och utspritt med de vita blommorna  (y)
Tack för det gänget ❤️

Jemanuelson

Citat från: T-86 skrivet 30 Juli 2026 kl. 23:33Tackar tackar!Det är en kombination där växtbitar fästs i erlingbitar, med t-bars och 85861 i varandra samt att "hål" täcks med enskilda stems!
Smarta lösningar! Tack!

AndersI

Av någon anledning ser jag ingen bild, varken på telefon eller plattan (båda Android). Är det någon mystisk länk snarare än en bifogad bild?

Edit: Det var en länk in i flickr, måste man ha ett konto där för att se bilden?
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Magnus den store

Citat från: AndersI skrivet 31 Juli 2026 kl. 13:27Av någon anledning ser jag ingen bild, varken på telefon eller plattan (båda Android). Är det någon mystisk länk snarare än en bifogad bild?

Edit: Det var en länk in i flickr, måste man ha ett konto där för att se bilden?

Flickr har problem just nu.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

danielbrrssn

Otroligt snyggt. 

magnuzobricks

Trollbindande vackert!

T-86

Citat från: AndersI skrivet 31 Juli 2026 kl. 13:27Av någon anledning ser jag ingen bild, varken på telefon eller plattan (båda Android). Är det någon mystisk länk snarare än en bifogad bild?
Citat från: Magnus den store skrivet 31 Juli 2026 kl. 13:30Flickr har problem just nu.

Märkte aldrig av detta problem själv. Hoppas det löste sig!

T-86