Klossfestivalen 2026 - Lördag & Söndag 24-25 oktober STOCKHOLM

Startat av Klossfestivalen, 21 Juni 2026 kl. 19:53

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Och till skillnad från en viss annan sandlåda (förbjudet ämne på Swebrick) så visar denna sandlåda resultat!

Chriss77Mstad

Citat från: Anders67 skrivet 09 Oktober 2026 kl. 18:32Här kommer förslaget på layout

80 moduler CopMike
36 moduler ColA
16 moduler TheBrickaholic
68 moduler Anders67

652,8 + 307,2 + 153,6 cm + 38,4 + 691,2 = 1843,2 cm - dvs 18,43 m

Stockholm26-10-25_layout.png
Ligger lite efter. Vet inte om man har någon plats ännu
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

Klossfestivalen

Hej på er.

Nu har vi fått in alla mått och anmälningar. Vi har en plats som är 60 meter lång drygt.
Optimalt utifrån anmälningarna skulle vara att ta bort 1-2-3 anmälningar för att få plats.

MEN känns supertråkigt att behöva göra det. De flesta har bokat 1/2 - 1 bord och som jag skrev tidigare så tror och hoppas jag att vi tillsammans kan samsas på denna yta dvs att alla hjälps åt att ha sina byggen lite tightare än normalt. Då kommer alla få plats.
Man får tulla lite på att inte alla byggen kan ses från alla håll osv. Och att man i worst case får plats med t.ex. 3 av sina 4 byggen osv. Vad tror ni om det? Kan vi få detta att fungera?  <3

OM man känner att man inte vill stå lite tightare än normalt och då inte vill ställa ut, så maila mig det till info @ klossfestivalen.se 

Jag hoppas alla blir glada och nöjda att alla som anmält sig får ställa ut - och att vi tillsammans har ett positivt mindset till att vi gör detta till en fin helg tillsammans.  <3

//Fredrik Novak
Klossfestivalen

Odidoma

Lanekoff

Det låter bra i mina öron med.
Jag kan trycka ihop mitt och visa det som får plats.
Ulf Lanekoff
Legokonstnär
Uppsala

Magnus den store

Citat från: Anders67 skrivet 09 Oktober 2026 kl. 18:3280 moduler CopMike
36 moduler ColA
16 moduler TheBrickaholic
68 moduler Anders67

Så 29,49 m² eller som boarean för en studentlägenhet.  :o  Fyra till och ni når en milstolpe.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!