Rösta fram "årets" Minifig hos Lego

Startat av micke, 12 Juli 2011 kl. 09:14

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Lego har nu skickat ut en omröstning till alla VIP hos Lego. Man har att välja en av alla minifigs från serie 1-3. De fem minifigs med flest röster kommer att presenteras i Legos newsletter November. Segraren kommer sedan att placeras i ett helt exklusivt set bara tillgängligt för Lego VIP
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Ras 74

Var hittade du denna informationen Micke?
Vilka är LEGO VIP?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Teabox

Citat från: Ras 74 skrivet 12 Juli 2011 kl. 09:22
Vilka är LEGO VIP?
http://shop.lego.com/en-SE/VIP

Trodde man automatiskt blev medlem när man handlade på S@H, men tydligen inte för jag har inte fått något kort.

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Tobbe Arnesson

Jag har VIP-kort men inte fått något utskick, eller är det någon pappershistoria så kan det ju ligga i brevlådan. Fast allt annat har kommit som mail...
Blogg: Robotkampen

micke

Citat från: Ras 74 skrivet 12 Juli 2011 kl. 09:22
Var hittade du denna informationen Micke?
Vilka är LEGO VIP?

Sorry för sent svar.
Jag fick ett mail från Lego, se nedan
Dear Mikael,
We know how much our LEGO® fans love their minifigures! That's why we're giving your little VIPs the chance to tell us their number one character from the LEGO Minifigure Series 1 - 3. Simply click on their preferred minifigure below to register your vote. We will then turn the most popular characters into an exclusive LEGO Minifigure set, only available to LEGO VIPs!* Choose wisely, you only get to vote once! Voting closes July 30.
Mvh
Micke

micke

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 12 Juli 2011 kl. 13:32
Jag har VIP-kort men inte fått något utskick, eller är det någon pappershistoria så kan det ju ligga i brevlådan. Fast allt annat har kommit som mail...

Jag fick det elektroniskt, vet inte om det beror på att jag blev medlem i USA. Tycker att ni andra som också ör VIP borde fått mailutskicket då medlemskapet bygger på din mailadress
Mvh
Micke

mordatre

Hur fräckt vore inte ett set baserat på Zombien från serie 1?   ;D

Edit: Fick också ett e-mail idag där jag kunde rösta.  Det verkar som alla de med flest röster kommer hamna i ett set. Skulle tro det blir något sådant här då:

Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Skrytsson

Citat från: mordatre skrivet 12 Juli 2011 kl. 22:04
Hur fräckt vore inte ett set baserat på Zombien från serie 1?   ;D

Ja, kan vi inte alla ta och rösta på den? :P

micke

Citat från: Skrytsson skrivet 12 Juli 2011 kl. 22:44
Citat från: mordatre skrivet 12 Juli 2011 kl. 22:04
Hur fräckt vore inte ett set baserat på Zombien från serie 1?   ;D

Ja, kan vi inte alla ta och rösta på den? :P
Nu har jag redan röstat på en annan. Jag tror inte att det blir ett set med fem minifigs utan jag tror det blir ett "riktigt" set som innehåller en eller flera av den minfigs som får flest röster.
Mvh
Micke

Tobbe Arnesson

Jag fick mailet vid 17-snåret igår, verkar som korrekturläsarna har semester: "That's why we're giving your little VIPs the chance to tell us their number one character"

Om inte följande formulering också är en språkförbristning är det tydligt att det blir flera gubbar: "We will then turn the most popular characters into an exclusive LEGO Minifigure set"

Jag gissar också på en sådan där tråkig låda och inget faktiskt set.
Blogg: Robotkampen

insurrection

SuperMario

Nu finns set tillgänligt på S@H. Innehåller en cheerleader och en skater...  :P

Ras 74

Korrigerade ditt inlägg lite Marios.
Men det kan ju inte vara det. Det kom ju för ett par månader sedan.
Det kanske är något liknande dock.