LEGO har uppdaterat villkoren för LEGO® Insiders

Startat av CopMike, 07 April 2026 kl. 21:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

Citat från: jemakrol skrivet 09 April 2026 kl. 14:35Du måste kontakta helpdesk (suck!), läs mer här: https://www.bricklink.com/help.asp?helpID=364

CitatHello Henrik,

Thanks for contacting us :)

I am sorry, we currently are unable to update/revert your account to a buyer only account.

In the meantime, you can follow the below steps to close your store:

Kanske går sen när de rett ut sina grejer :/

Klas Almqvist

Försökte handla idag men det som hände var att köpet inte gick igenom och varukorgen tömdes, kan detta bero på dom nya reglerna som dom valt?

Stod en engelsk text om att köpet inte kunde genomföras, han inte läsa den riktigt för det gick för fort tillbaka till en tömd varukorg.

Observera att det var en order för mitt bygge till Skarback med få bitar av olika lots mest blommor och grenar till träd.

ColA

Vad skumt @Klas Almqvist ... mitt senaste köp var 1st 40806 den 12/11 så det är ett tag sen. 

Klas Almqvist

J
Citat från: ColA skrivet Idag kl. 08:10Vad skumt @Klas Almqvist ... mitt senaste köp var 1st 40806 den 12/11 så det är ett tag sen.
Ja den borde inte tömma varukorgen om det var fel med betalningen.

ColA

Citat från: Klas Almqvist skrivet Idag kl. 08:13J Ja den borde inte tömma varukorgen om det var fel med betalningen.
Har du provat igen så det inte bara var en tillfällig bugg? 

Klas Almqvist

Citat från: ColA skrivet Idag kl. 08:40Har du provat igen så det inte bara var en tillfällig bugg?
Nej har inte gjort det än, så kass den tömde korgen med alla olika bitarna.