Problem med att logga in på Bricklink?

Startat av insurrection, 02 April 2026 kl. 13:03

Föregående ämne - Nästa ämne

insurrection

Är det någon annan som har samma problem?

När jag klickar logga in skickas jag vidare till legos egen hemsida (vilket väl inte borde vara några konstigheter efter att de integrerat bricklink-konton med lego-konton). Jag väljer mitt vanliga konto, men sen kommer jag tillbaka till bricklink och är precis lika o-inloggad som när jag började.

Är det problem med bricklink generellt eller är det just mitt konto som strular måntro?

MrUzagi

Citat från: insurrection skrivet 02 April 2026 kl. 13:03Är det någon annan som har samma problem?

När jag klickar logga in skickas jag vidare till legos egen hemsida (vilket väl inte borde vara några konstigheter efter att de integrerat bricklink-konton med lego-konton). Jag väljer mitt vanliga konto, men sen kommer jag tillbaka till bricklink och är precis lika o-inloggad som när jag började.

Är det problem med bricklink generellt eller är det just mitt konto som strular måntro?
Jag verkar ha samma problem just nu. Så det är inte bara du i alla fall.

ColA

Jag med men skönt att det är större än individen :) 

Claude76

Samma här.
Skönt att man inte va ensam.
Vill ju stämma av mina ordrar/leveranser från eventet och beställa mer 😃
Lego is my drug of choice

ArfMan

Japp, frågan kom uppe även på Afol gruppen på Facebook...

Tarkur

Jag ringde Kundservice vid sådär 16-snåret, det verkar vara ett problem de är medvetna om, de vet inte riktigt ännu var det beror på eller när bricklink är uppe igen. De jobbar dock aktivt på det.

Trodde först jag förlorade åtkomst till kontot men ser ju inte ut så nu i efterhand😅
"There's a funny thing about looking for answers, Nokama..." "Sometimes your far better off not finding them" - Vakama

Klas Almqvist