Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Årets bilder 2025 av Wolcker

Startat av Wolcker, 28 December 2025 kl. 11:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Wolcker

Nu är 2025 snart slut och jag brukar inte posta bilderna här på Swebrick men tänkte det kanske är värt att lägga lite på en sammanfattning av 2025.

Så här kommer några av årets alla bidler jag tagit. Någon kanske uppskattar det lite och inte sitter på instagram hela dagarna eller är olyckligt nog vän med mig på facebook =)

DSC00110.jpg
DSC00396.jpg
DSC01655.jpg
DSC00642.jpg
DSC01736.jpg
DSC01999.jpg
DSC02004.jpg
DSC02815.jpg
DSC02845.jpg
DSC02847.jpg
DSC03857.jpg
DSC04166.jpg
DSC04480.jpg
DSC04850.jpg
DSC04979.jpg
DSC05964.jpg
DSC05351.jpg
DSC06030.jpg
DSC05976.jpg
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

humlan

Schnyggt  (y)

Fråga kolon: Hur gör du röken?  ???
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

Wolcker

Citat från: humlan skrivet 28 December 2025 kl. 11:54Schnyggt  (y)

Fråga kolon: Hur gör du röken?  ???

Tackar!

Svar: Jag har så grymt dålig andedräckt att det till och med kan fångas på film =) eller så är det den portabla rökmaskinen jag har med mig. Det finns många olika men den ajg har heter Ulanzi FILMOG FM01 men vet att de kommit up med en FILMOG X FM02 också, samt det finns ju andra märken. Stor hjälp är att min har en fjärrkontroll så kan kan uplösa röken och ta kort samtidigt. Vet inte om de andra rökmaskinerna har det.

Här är en länk som visar hur jag använder den.
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Daylight

Anders67

Fantastiska bilder ❤️❤️❤️

LToming

Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt

Gideon

Dessa borde ju printas ut till en fotovägg på nån kommande utställning...!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Wolcker

Citat från: Gideon skrivet 28 December 2025 kl. 14:15Dessa borde ju printas ut till en fotovägg på nån kommande utställning...!

Jo det kanske blir något sånt.

Har haft de på några mindre utställningarna men kommer nog några framöver också. Dock tar A2 ganska stor plats. Men jag pratade med Klossfestival Fredrik om smarta lösningar framöver =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

danielbrrssn

Väldigt bra bilder. 

WallE blev en favorit. 

T-86

Riktigt coola foton samt effekter! Min favorit är nog softande Gandalf som tar en liten lur dock 👍
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Gideon

Citat från: Wolcker skrivet 28 December 2025 kl. 14:54Har haft de på några mindre utställningarna men kommer nog några framöver också. Dock tar A2 ganska stor plats. Men jag pratade med Klossfestival Fredrik om smarta lösningar framöver =)
Skulle nog kunna sporra fler att börja ta upp den där sidan av hobbyn också :)

En stor fördel med det där uttrycket av hobbyn är ju att det tar väldigt lite plats och kräver inte nån större investering i själva bitarna, utan det är mer den kreativa sidan som verkligen får skina :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

MrUzagi

*Jaw drop*

Fotografering har aldrig varit min styrka. Så jag är alltid impad, och lite avis, när jag ser bra foton. ,:)

Joyride

Citat från: MrUzagi skrivet 29 December 2025 kl. 02:41*Jaw drop*

Fotografering har aldrig varit min styrka. Så jag är alltid impad, och lite avis, när jag ser bra foton. ,:)

+1000 på detta 😄
Instagram: joyride_bricks

Joyride

Instagram: joyride_bricks