[MOC] Cocoa Roads, Take Me Home

Startat av T-86, 06 December 2025 kl. 21:37

Föregående ämne - Nästa ämne

T-86

"Vägar av flytande kakao, puffiga chokladmolnsöar med tempel, torn och hus. Muffins/näckrosglassar som smälter på lugna, krämiga vaniljhav. Chokladgrodornas moderland."

Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Godtfred

Underbart annorlunda och smaskigt bygge!

Joacim

Oh imponerande bygge nu blir jag choklad sugen!

lingonmirakel

Mumsig komposition och färgpalett!
Instagram: miken_mocs

o0ger

Snyggt! Ser verkligen mycket smaskigt ut. Gillar de puffiga Duplo-bitarna!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

T-86

Citat från: Godtfred skrivet 06 December 2025 kl. 21:46Underbart annorlunda och smaskigt bygge!
Citat från: Joacim skrivet 07 December 2025 kl. 05:29Oh imponerande bygge nu blir jag choklad sugen!
Citat från: lingonmirakel skrivet 07 December 2025 kl. 09:54Mumsig komposition och färgpalett!
Tackar tackar 🙏 

Citat från: o0ger skrivet 07 December 2025 kl. 11:04Snyggt! Ser verkligen mycket smaskigt ut. Gillar de puffiga Duplo-bitarna!
Tack Oscar, duplo-bitarna var utgångspunkt för bygget när jag hittade dem i gömmorna!

Lilypiece

byStfn

Tänker osökt på Röjarralf och SugarRush-banan! Snyggt!

MrUzagi

Citat från: byStfn skrivet 10 December 2025 kl. 12:16Tänker osökt på Röjarralf och SugarRush-banan! Snyggt!

Ah, det kanske var det min hjärna hade i bakhuvudet och därför det kändes vagt bekant på något sätt.

T-86

Citat från: Lilypiece skrivet 09 December 2025 kl. 23:12Läckert!
Citat från: byStfn skrivet 10 December 2025 kl. 12:16Tänker osökt på Röjarralf och SugarRush-banan! Snyggt!
Citat från: MrUzagi skrivet 10 December 2025 kl. 12:36Ah, det kanske var det min hjärna hade i bakhuvudet och därför det kändes vagt bekant på något sätt.
Tack för det! Efter en snabbare googling är jag helt villig att hålla med om referensen!

LToming

Grattis till månadens bygge! :D 
Ltoming @ Instagram & TikTok

https://flic.kr/ps/47bEQt

Jenny242

Stort grattis till månadens bygge! 🤎
Jenny242
Region Hufvudstaden

Myko

Grattis grattis! Väl förtjänt!

Magnus den store

Imponerande hur du får några plastbitar att se riktigt smaskiga ut.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Joyride

Grattis @T-86 - Väldigt snyggt!
Instagram: joyride_bricks