10356 - Star Trek: U.S.S. Enterprise NCC-1701-D™

Startat av CopMike, 06 November 2025 kl. 16:21

Föregående ämne - Nästa ämne

MrUzagi

Citat från: Ozp skrivet 12 December 2025 kl. 08:29Och jag som tyckte det såg ut som sand green
Tack, då var det inte bara mina ögon som spökade.

Myko

Såg bilderna på TOS-bryggan idag. Diorama ala Big Bang Theory/Seinfeld etc. 1701 bitar! Första september.

Såg väldigt bra ut! Förhoppningsvis några tryckta tiles annars är det nog nytt rekord i klistermärken.

humlan

Citat från: Myko skrivet 20 Juli 2026 kl. 09:53Såg bilderna på TOS-bryggan idag. Diorama ala Big Bang Theory/Seinfeld etc. 1701 bitar! Första september.

Såg väldigt bra ut! Förhoppningsvis några tryckta tiles annars är det nog nytt rekord i klistermärken.
Kommer bli köp på dag ett, men lite besviken på den då det är lite fristående moduler, inget golv och så...

Undrar vad det blir för GWP  8)
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

andreaseldh

Setnummer 11385 ger ännu inget svar på lego.se men det var ju lätt att hitta läckta bilder. Priset tros bli 200 USD men jag kommer inte kunna låta bli att köpa :P

humlan

För övrigt behöver jag en ny signatur.....

andreaseldh

MrUzagi

Jag hade mycket gärna gett mig in i Star Trek-träsket, men jag har inte plats. :'(

CopMike

Citat från: MrUzagi skrivet Idag kl. 16:11Jag hade mycket gärna gett mig in i Star Trek-träsket, men jag har inte plats. :'(
ST-träsk ::)? Möjligtvis en liten pöl - SW är Vasyugan-träsket ;D!! 

Myko

Det är inget riktigt träsk, vi är bara på holodecket.

(Beställt!)

Myko

För övrigt återupptäckte jag den fantastiska parodin på Se7en med William Shatner idag: https://www.youtube.com/watch?v=XVMLivHTXac

andreaseldh

Myko

Magnus den store

Jag är ingen trekker så settet lockar inte särskilt, men jag lär köpa en lös figur på sikt. Kan vara bra att ha ifall att.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!