Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Harvest

Startat av Mörk Grav, 18 Oktober 2025 kl. 21:36

Föregående ämne - Nästa ämne

Mörk Grav

Hej!

Här är ett litet Halloween-bygge jag gjort. Ser ut som grabben valde fel pumpaodling att stjäla ifrån...

Hoppas ni gillar det! Feedback och kommentarer uppskattas!

PS. Skulle gärna få kontakt med fler Swebrick-medlemmar på Instagram och Flickr. Länkar finns nedan.

Anders67

Citat från: Mörk Grav skrivet 18 Oktober 2025 kl. 21:36Hej!

Här är ett litet Halloween-bygge jag gjort. Ser ut som grabben valde fel pumpaodling att stjäla ifrån...

PS. Skulle gärna få kontakt med fler Swebrick-medlemmar på Instagram och Flickr. Länkar finns nedan.

@anders67bricks

På insta

Anders67

Trevligt bygge 👏👏👏

Mörk Grav

Joyride

Väldigt fin mix av växtdelar och olika gröna toner. Snyggt att du integrerat lite grönt i muren och att spindeln möts upp av nätet lite mer subtilt bakom. 

Något jag särskilt gillar är hur du, på ett enkelt sätt, fixat skav på murstolparnas överdel. 

Insta: joyride_bricks
Instagram: joyride_bricks

swestar

Snyggt!  :)

Insta swestar_lego
Flickr SweStar
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Mörk Grav

Citat från: Joyride skrivet 19 Oktober 2025 kl. 00:03Väldigt fin mix av växtdelar och olika gröna toner.

Tack! Vad roligt att du lade märke till det. Jag har försökt jobba med olika färger på växtligheten (och marken) för att få fram en tydliga kontraster så alla detaljer kommer fram!

Bricks By Jesper

Citat från: Mörk Grav skrivet 18 Oktober 2025 kl. 21:36Hej!

Läckert bygge <3

Insta: Bricks_by_jesper

Godtfred

Snyggt bygge!

Lilypiece

Snyggt, du gjorde ett bra jobb med kontrasterna tycker jag. Ett litet men innehållsrikt bygge. 

Instagram: lego_by_lilypiece

MartinD

Fint litet bygge! Det ansiktet på fågelskrämman är verkligen bra  ;D

mrlind

Mysigt bygge.Gillar att du har blandat två gröna nyanser.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Mörk Grav

Citat från: MartinD skrivet 22 Oktober 2025 kl. 22:46Fint litet bygge! Det ansiktet på fågelskrämman är verkligen bra  ;D
Tack! Fick leta en del för att hitta något som passade, Det kommer från minifiguren Mouth of Sauron från The Lord of the Rings.

Mörk Grav

Citat från: mrlind skrivet 23 Oktober 2025 kl. 07:04Mysigt bygge.Gillar att du har blandat två gröna nyanser.
Tack! Det är faktiskt tre färger på växterna men det syns inte riktigt på fotot.

Bokeslundsparken

Citat från: Mörk Grav skrivet 26 Oktober 2025 kl. 00:37Tack! Fick leta en del för att hitta något som passade, Det kommer från minifiguren Mouth of Sauron från The Lord of the Rings.
Passar grymt bra!
In vino veritas.