Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Black Knights hamnmagasin

Startat av de Gothia, 24 Maj 2011 kl. 11:54

Föregående ämne - Nästa ämne

de Gothia

Borgen till mina Black Knights är ju i princip klar. Lite smådetaljer kvar. Har dock den senaste tiden pillat lite med ett hamnmagasin till dem. Tyvärr har det mesta av mina "roliga" bitar och detaljbitar gått till borgen så det var svårt att fixa till snygga detaljer på magasinet.

Denna byggnad ska stå nära borgen vid hamnen som byggs just nu. Ett liten gata med små marknadsstånd är under uppbyggnad med.

men men, här är bilderna! :)

Stigge72

Snyggt. Några fina detaljer har du lyckats få till iaf.

Teabox

Snyggt. Gillar hur du har använt dig av armborstarna :)

Ska bli kul att få se resten av borgen :)

Ras 74

Detta hamnhus ser verkligen trevligt ut!
Skall bli kul att få se allt ihopa när din borg är klar och med omgivande hus.
En medeltida hamn låter verkligen intressant!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

shiftaltcmd

Gillar blandningen av symboler. Kors, vikingar och vapensköldar. Byggnaden känns äldre, att man byggt till och om. Ger liv och historia.

de Gothia

tackar för de fina orden! :)

får se hur lång tid landskapet runt om tar, jag bygger allt modulärt. har ju inte plats att bygga upp ett jättelandskap i ett stycke som jag gjorde med lejon-riddarna! :)

Gordonblixt

Riktigt, riktigt snyggt! Kan inte vänta på att se det färdiga bygget med hamn, slott och stad. :)

Keep it up! :D

Gideon

Väntar med spänning på det färdiga resultatet!
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

de Gothia

ja jag med!  :D

skämt o sido, den är på g nu. ska bara fixa till den lilla byn (bara två hus plus hamnmagsinet) och sen lite mer landskap så är hela bygget klart! förhoppningsvis i veckan! :)