[LEGO Ideas challenge] Under the microscope

Startat av Dock, 04 Augusti 2025 kl. 11:13

Föregående ämne - Nästa ämne

Dock

Hej på er!

Hej på er! Mitt bidrag till Legos challenge "Under the microscope" har gått vidare till fan votes!

Du som gillar mitt bygge och vill stötta får hemskt gärna lägga en röst via länken:

https://beta.ideas.lego.com/challenges/291e49ff-0155-4bd0-b588-2e6c273bbf62/entries/bf167d5f-e84a-4ffb-8023-c25502820a91

Tack! 💚🪳🔬

mrlind

Superkul att ditt bygge är påväg till Legohouse. Grattis!
Jag ska gå in och röst  ;D
Have a great build day!
Instagram Flickr

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Klas Almqvist

Röstat på två olika swebrick bidrag!

CopMike

Dock

Citat från: mrlind skrivet 04 Augusti 2025 kl. 11:36Superkul att ditt bygge är påväg till Legohouse. Grattis!
Jag ska gå in och röst  ;D
Tack så mycket! 

Dock

Citat från: Klas Almqvist skrivet 04 Augusti 2025 kl. 13:10Röstat på två olika swebrick bidrag!
👍🏼👍🏼 vilket mer är ett swebrick-bidrag? 

ArfMan

mrlind

Citat från: Dock skrivet 04 Augusti 2025 kl. 16:57👍🏼👍🏼 vilket mer är ett swebrick-bidrag?
Min gruvarbetare är med i kategorin If it Runs on Rails. Om det är ytterligare någon Swebrick'are med i någon kategori vet jag inte.
Have a great build day!
Instagram Flickr

CopMike

Citat från: mrlind skrivet 04 Augusti 2025 kl. 17:13Min gruvarbetare är med i kategorin If it Runs on Rails. Om det är ytterligare någon Swebrick'are med i någon kategori vet jag inte.
Länka gärna till en slö kille!

mrlind

Citat från: CopMike skrivet 04 Augusti 2025 kl. 17:57Länka gärna till en slö kille!
Lägger länken i MOC tråden med gruvarbetaren för att hålla isär på byggnaden.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Magixa

Så kul, grattis! Ditt bygge är fantastiskt!
Röstat!
Genom att försöka göra det omöjliga når man högsta graden av det möjliga

Klas Almqvist

Citat från: Dock skrivet 04 Augusti 2025 kl. 16:57👍🏼👍🏼 vilket mer är ett swebrick-bidrag?

MrLind! var den jag menade