GOLD VIP Experience Legoland Billund

Startat av CopMike, 20 juni 2025 kl. 08:56

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Jag fick ett mejl om detta igår! Känns kanske lite för hög prislapp för min smak :(!?
Citat⭐ Go on an adventure as a VIP guest ⭐

Are you dreaming of a truly unique day at the original LEGOLAND® park - where everything is taken care of, down to the smallest detail? With our GOLD VIP Experience, you'll be welcomed in our VIP car park by your own private host, who will guide you on an exclusive, one-of-a-kind tour around LEGOLAND. It's a day that's worry-free, hassle-free, and full of special touches and indulgent moments!

Book a LEGOLAND Gold VIP experience for 6995 DKK per guest and build memories for life!

Eller  varför snåla - kör på The VIP Diamond experience istället 8)!
CitatWant the ultimate VIP experience in both LEGOLAND® and at Hotel LEGOLAND? Book a Diamond VIP experience from 14,295 DKK per guest and feel the magic!

The VIP Diamond experience includes everything from the Gold and DreamStay packages.

https://www.legoland.dk/en/tickets-passes/tickets/vip-experiences/
Någon som åker kan väl skriva en reseberättelse på forumet med bilder ;D!

Gideon

Är där just nu men nöjde oss med vanliga biljetter 🫣
Kan i alla fall meddela att både Legoland och Lego House är bra på att hantera besökare med särskilda behov. Min "funkisgrabb" fick ta med sig en extra vuxen in gratis (farmor är med som extra assistent) och får ett specialarmband för prioritet (som man även kan få om man har ett osynligt funktionshinder).

Har man specialarmbandet får man gå in via "reserve and ride"-ingången (eller utgången på de åkturer som saknar "reserve and ride"), och ta med sig upp till 5 personer till (vi råkade vara just 6 personer totalt med farmor ;) )

För övrigt hade det knappt varit värt att betala för vanlig kö-prioritet denna veckan före midsommar ändå, var väldigt korta köer fortfarande.

Däremot var guldarmband på Lalandia väl värt pengarna om man hänger här lite också, trevligt att bara kunna gå in på de flesta aktiviteterna när man känner för det (bowlingen behövde man dock boka tid på)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram