Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hagrid och Harry Potter

Startat av Jocke, 21 April 2025 kl. 16:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Jocke

Då var Hagrid och Harry Potter färdiga för sin flygtur :D

Godtfred

Kul att du fortsätter med nya set. Skriv gärna några rader om vad du tyckte om setet. Eller roliga byggtekniker. Eller nya bitar, tex upptäckte jag 3170 fanns numera, hade jag missat! Om du lägger till en länk till setet i Bricklink så blir det extra roligt. Bara att skriva setets nummer, 76443, markera numret och klicka knappen uppe till höger med "lilla huset" så skapas allt automatiskt:

Jocke

Citat från: Godtfred skrivet 21 April 2025 kl. 17:49Kul att du fortsätter med nya set. Skriv gärna några rader om vad du tyckte om setet. Eller roliga byggtekniker. Eller nya bitar, tex upptäckte jag 3170 fanns numera, hade jag missat! Om du lägger till en länk till setet i Bricklink så blir det extra roligt. Bara att skriva setets nummer, 76443, markera numret och klicka knappen uppe till höger med "lilla huset" så skapas allt automatiskt:
Roligt att du tycker det :D Några byggtekniker kan jag ingenting om än men det kommer nog ;D Jag tycker att detta set har varit det roligaste hittills att bygga, men tycker Harry borde ha fått något som liknar händer i alla fall. Okej men då ska jag från och med nu varje gång lägga till setets nr med länk till Bricklink. Man lär sig något nytt hela tiden  :D

mrlind

Den ser rolig ut att bygga. Gillar när figurerna är lite större.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Jocke

Citat från: mrlind skrivet 22 April 2025 kl. 07:18Den ser rolig ut att bygga. Gillar när figurerna är lite större.
Den var faktiskt riktig rolig att bygga, tycker samma som du om figurerna :D