Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

10354 The Shire

Startat av Skafte, 08 Mars 2025 kl. 09:00

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Vad jag minns har det varit lite olika, men senast 01. Kanske de väntar till "hela" Europa är efter midnatt eller nåt.

ColA

Citat från: Skafte skrivet 02 April 2025 kl. 00:21Vad jag minns har det varit lite olika, men senast 01. Kanske de väntar till "hela" Europa är efter midnatt eller nåt.
Jag trodde curlingen var så tråkig så du hade somnat  ;D

Skafte

Nu vann Sverige. En minut i 01.

ColA

Gideon

Verkar dock inte vara nån shopping efter 01 heller?
Säger nog godnatt nu och kollar imorgon bitti ifall det fortfarande finns GWPer kvar.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Frike

Citat från: Gideon skrivet 02 April 2025 kl. 01:02Verkar dock inte vara nån shopping efter 01 heller?
Säger nog godnatt nu och kollar imorgon bitti ifall det fortfarande finns GWPer kvar.
Det dök precis upp en "Lägg till i varukorgen"-knapp!

ColA

Frike

Citat från: Gideon skrivet 02 April 2025 kl. 01:02Verkar dock inte vara nån shopping efter 01 heller?
Det dök precis upp en "Lägg till i varukorgen"-knapp!

Edit: Och nu är det äntligen läggdags

Skafte

Gideon

Sådärja, funkade till slut att beställa.
Fick dock ge upp försöken att få 7 % cashback på Klarna, sidan laddade bara om hela tiden i deras app...
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Tunnan

Gick utmärkt att beställa nu på morgonen med gwp och använda cashback oxå 😁👌🏻

BrickMe

Struligt att få till en beställning från Filippinerna där jag befinner mig just nu. Jag fick skapa nytt LEGO konto. Vad gör man inte för att lägga beslag på kombon med GWPn ;)

Studley Heinsbergen

Det satt långt inne, men blev till slut en beställning för mig med. Sanslöst högt pris, jag brukar vara mycket snålare än så här. Men får väl köpa ett eller två till på rea senare, så att jag späder ut priset lite.

Illuwatar

Blev ett köp av detta set i morse, fick med bonus-grejerna också. Fick en skaplig rabatt av samlade poäng från tidigare köp...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

ColA

Citat från: Tunnan skrivet 02 April 2025 kl. 07:46Gick utmärkt att beställa nu på morgonen med gwp och använda cashback oxå 😁👌🏻
Men tänk om den hade varit slut Tunnan (missa 2 unika figs i gwp kan bli dyrt) då hade jag blivit ledsen och jag sov nog extra gott när man vet att samlingen är intakt men ja jag är inte helt frisk 😂😂