Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Medeltida huslänga

Startat av GustavF, 06 Januari 2025 kl. 21:16

Föregående ämne - Nästa ämne

GustavF

Studley Heinsbergen

Grymt snyggt Gustav!

GustavF

VictorW

Grattis till månadens bygge!!

GustavF

Daylight

Mycket snyggt bygge och fina detaljer 👌

GustavF

Joacim

Wow, så många fina och inspirerande detaljer som man känner att man inte kommer få till...
Otroligt inspirerande och få underbart bygge!

GustavF

Citat från: Joacim skrivet 16 Februari 2025 kl. 22:35Wow, så många fina och inspirerande detaljer som man känner att man inte kommer få till...
Otroligt inspirerande och få underbart bygge!
Tack! Om du kommer till Partille och undrar om någon särskild detalj visar jag gärna hur man får till den 👍🏻

Joacim

Citat från: GustavF skrivet 17 Februari 2025 kl. 05:58Tack! Om du kommer till Partille och undrar om någon särskild detalj visar jag gärna hur man får till den 👍🏻
Ser fram emot det men kommer inte kunna komma tyvärr börjar mitt nya arbete den 1 april så nu är det mycket att göra! Men lovar att höra av mig såmfort jag har möjlighet och är hemma här igen...

-DoNe-

Riktigt tjusigt. Att du testat olika tekniker lyser sannerligen igenom. Underbara vinklar och texturer överallt! 

GustavF

Citat från: -DoNe- skrivet 25 Februari 2025 kl. 10:24Riktigt tjusigt. Att du testat olika tekniker lyser sannerligen igenom. Underbara vinklar och texturer överallt!
Tack! 🙏🏻 

V.L.flower

Men det här är liksom lite sjukt bra. Gillar detaljerna, stämningen och "mjukheten".
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

GustavF

Citat från: V.L.flower skrivet 27 Februari 2025 kl. 20:57Men det här är liksom lite sjukt bra. Gillar detaljerna, stämningen och "mjukheten".
Tack Viola!  :D