Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Nya set 2025

Startat av o0ger, 06 November 2024 kl. 10:36

Föregående ämne - Nästa ämne

Eriol

MrUzagi

Citat från: Eriol skrivet 26 November 2024 kl. 19:38Jag kanske är lite tråkig, men det enda jag vill ha av den är snörena!

Inget fel med det. Alla kan inte vara intresserade av alla set.

Jag har gett mig själv köpförbud pga platsbrist, men den här kan nog slinka in ändå.

Claude76

Citat från: MrUzagi skrivet 26 November 2024 kl. 23:02Inget fel med det. Alla kan inte vara intresserade av alla set.

Jag har gett mig själv köpförbud pga platsbrist, men den här kan nog slinka in ändå.
Lustigt, jag har precis öppnat portmonnän igen pga plastbrist  ;)
Lego is my drug of choice

BrickMe

Citat från: Eriol skrivet 26 November 2024 kl. 19:38Jag kanske är lite tråkig, men det enda jag vill ha av den är snörena!
Inte alls, tvärtom eftersom man valt bort de standardiserade svarta snörena. Nu blir det äntligen legitimt att använda en av de absolut vanligaste kulörerna på snören i egna byggen ;)

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

Förlåt men vem tänkte hur här?

, 120 kr från Lego 1/1.

Tunnan

Citat från: Skafte skrivet 26 December 2024 kl. 12:47Förlåt men vem tänkte hur här?

, 120 kr från Lego 1/1.
Va menar du, det är väl extra lådbilar till 60460?

Skafte

Åh, den hade jag inte lagt märke till. Nu måste jag ju ha den. Korvbil!

ArfMan

Citat från: Skafte skrivet 26 December 2024 kl. 13:01Åh, den hade jag inte lagt märke till. Nu måste jag ju ha den. Korvbil!

då kanske måste du ha även Pizzabil!

https://brickset.com/sets/60458-1/Pizza-vs-Fire-Truck

CopMike

Det ryktas om ett POTC The Black Pearl set och ett för Myko, ett Star Wars Trek set för andra halvan av 2025 :o!

Godtfred

Citat från: CopMike skrivet 26 December 2024 kl. 18:43Det ryktas om ett POTC The Black Pearl set och ett för Myko, ett Star Wars Trek set för andra halvan av 2025 :o!
What :o

Record

Citat från: Tunnan skrivet 26 December 2024 kl. 12:59Va menar du, det är väl extra lådbilar till 60460?

Det börjar osa 90-talet  :P  :-\
Friskt satsat, hälften vunnet..

ArfMan

Citat från: lingonmirakel skrivet 26 November 2024 kl. 18:261 jan, 800 pix

https://www.lego.com/sv-se/product/leonardo-da-vinci-s-flying-machine-10363

IMG_2046.jpg

Den platsar i min samling "Made in Italy" (Vinci ligger även 1 timme från "hemmaplan"...)... ännu bättre när det är redan beställt som present från min bror  ;) 

Eriol

Citat från: Skafte skrivet 26 December 2024 kl. 13:01Åh, den hade jag inte lagt märke till. Nu måste jag ju ha den. Korvbil!
Tyvärr är väl den där nya rampen (åtminstone ny i DBG väl?) som kommer i  lite väl brant för att vara användbar till vanliga stadsgator för oss som bygger väg med vägplattorna men annars var det ju ett småskojigt set.

humlan

Citat från: Godtfred skrivet 26 December 2024 kl. 18:52What :o

Img_2024_12_31_03_59_42.jpg

Detta är ryktet, min plånbok kvider och mitt hjärta bultar!  :o  8)  ;D

(Spännande dock att bildmakaren har Enterprise A på bilden dock  ::) )
För övrigt behöver jag en ny signatur.....