Postnord och polisen i samarbete

Startat av shiftaltcmd, 04 Oktober 2024 kl. 18:22

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

De var uppmärksamma på små zip-påsar :-)

Tunnan

Tycker det är bra att de gör sånt här även om vi ibland tycker det är skoj när vi vet innehållet.  ;D

Memmla

Haha, känns som att det borde hända då och då med alla skumma små brev man skickar  ;D

dalle

Bra att polisen beivrar missbruk. Detta ansågs dock vara ringa innehav för personligt bruk.

Magnusengstrom

Citat från: Memmla skrivet 04 Oktober 2024 kl. 18:40Haha, känns som att det borde hända då och då med alla skumma små brev man skickar  ;D
Ska beställa mer ettor från Nederländerna...

CopMike

Bra där 👮!

Samma har hänt mig med vadderade kuvert från Nederländerna 🇳🇱!

Mr-Twelve

Haha man vet att man har ett Lego problem om tillomed Polisen börjar undra varför det kmr så många paket till den där adressen hela tiden  🤣

T-86

Min bättre hälft har länge kallat mina mottagna försändelser av dansk plast för "dina knarkpaket" och att undrat om de kommer dra till sig misstankar från länsman 😂

Bra att det polisiära arbetet uppenbarligen verkar fungera iom att din försändelse kontrollerats! Kanske garvade de också åt det verkliga innehållet när det uppdagades att det inte var några oegentligheter. 
Take care- stay strong, and enjoy every sandwich!
Finns på: FLICKR INSTAGRAM

Tunnan

Någon mer som fått BL eller övriga Lego beställningar kollade? Denna låg i min senaste BL beställning. Dom har ögonen på dig @ColA 😂
IMG_0433.jpg

GustavF

Mjo, avsändaren har ju ett aningen suspekt namn  ::)

mechamike

Har fått BL paket öppnat av tullen tidigare.  ::)
?

Selander

Haha, de har ögonen på er missbrukare  ;D

ArfMan

dem vet vem @ColA hänger mest på sistone...

ColA

Citat från: Tunnan skrivet 05 December 2024 kl. 08:18Någon mer som fått BL eller övriga Lego beställningar kollade? Denna låg i min senaste BL beställning. Dom har ögonen på dig @ColA 😂
IMG_0433.jpg
Haha det där händer ibland så det är inget nytt :)

I Göteborg häromsistens så blev det om jag inte minns fel typ 600-700 misstänkta köpare av olagliga substanser när dom gjorde en sån där kontroll. 

Tunnan

Citat från: ColA skrivet 05 December 2024 kl. 09:16Haha det där händer ibland så det är inget nytt :)

I Göteborg häromsistens så blev det om jag inte minns fel typ 600-700 misstänkta köpare av olagliga substanser när dom gjorde en sån där kontroll.

Ja bra att det görs, bara första gången på inrikes för min del och då har man ju enda beställt en hel del 😇.