Bit för bit - Svenska AFOL-podden

Startat av Skafte, 24 Mars 2023 kl. 22:21

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Nytt avsnitt uppe!

krakfot, EmPtYw (vad dumt det ser ut med fel storlek på bokstäverna) och jag pratar vidare i all oändlighet. Eller nåt. 

Skafte

Jag har forskat! En viktig fråga besvaras efter en stund i veckans avsnitt. Först pratar vi lite om de fyra set jag byggt senaste veckan. Och sen krafsar vi BaP, poddvänligt content (not).

Skafte

@krakfot är tillbaka och vi pratar fotboll och Minas Tirith. Han och @eMpTyW får också litteratur att läsa över sommaren, så skall vi köra boktips framåt hösten!

Magnus den store

@Skafte

För kännedom:
Jag får lite fel på webbsidan.
https://www.bitforbit.nu/podd/

Avsnitt 106
Länken leder till http://0.0.0.106/. Lite konstig URL.

Avsnitt 107
Länken leder direkt till mp3-filen. Det funkar också men jag gissar att någon gjort fel. Jag trodde först att webbsidan inte laddades korrekt, innan jag fattade att länken gick direkt till filen.

Avsnitt 108
Länken saknas.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Skafte

Tack! Skall kika på det. Kanske först när veckans avsnitt läggs upp.

Kvarnbacka

Sveriges bästa fotbolls-AFOL-podd!

Skafte

Om man inte kommer till önskat avsnitt (eller länk dit) på poddsidan så funkar det - för min del i alla fall - att klicka framåt eller bakåt från ett annat avsnitt.

Podducenten jobbar ca 238% inför Almedalsveckan och sin födelsedagsfest (allt i nästa vecka) så jag vill inte störa henne med såna här trivialiteter.  :)

Sista för säsongen spelas in i morgon - hemlig (än så länge) gäst, vill ni vi skall ta upp något särskilt så skriv det här!

Skafte

Vi avrundar säsong 7 med larmavsnitt 112 där vi traditionsenligt kollar på vad vårt kära plastkonglomerat distribuerat under årets första sex månader. Vad är störst? Vad har vi köpt? Vad har vi byggt? Vad vill vi ha? Ja, och andra existensiella funderingar. 

Hör av er om ni vill påverka innehållet i säsong 8 - och i synnerhet om ni är på besök på Gotland under sommaren (eller senare). Fika utlovas till alla som gästar!

Ha en fin midsommar, sommar och sensommar så hörs vi när det är lite mer lagom mängd folk här på ön.  ;)