Göteborg Modell & Hobby mässa 2023

Startat av Anders67, 08 Mars 2023 kl. 18:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

CitatHej
Hoppas att ni har möjlighet att komma till oss på Aeroseum. Full fart på alla hobbyentusiaster! Hör av er snarast för en plats.

Detta utskick innehåller en anmälningsblankett till Göteborg Modell & Hobby mässa 2023.
Vänligen fyll i det och skicka tillbaka till mig för att säkra en bra plats i berghangaren inför Göteborg Modell & Hobbymässa!
Det är viktigt att ni anger önskemål om yta, extra bord och eventuell rekvisita / pallar/ matta / så att vi kan planera in er på bästa sätt.

Sprid gärna anmälan till era kompisar och nätverk. Vi har plats för fler utställare och kan även ta fler besökare.
Förra årets mässa drog 2234 besökare
Aeroseum erbjuder 2 stycken bord per utställare, utöver det tar vi ut en avgift på 100:- hyra per extrabord. Detta gäller även föreningar/ uppvisning. Det går bra att ta med egna bord och stolar om ni inte vill hyra extra.
Hör av er om ni har frågor eller speciella önskemål.

Varmt välkomna med er anmälan!

image001.png

Vänliga hälsningar
Tina Dejby

Ansvarig Publika Divisionen
Mobil: 0761 992668
Tel: +46(0)31-558300
www.aeroseum.se

image002.png

Anders67

Jag väntar med att svara från info@swebrick.se

Jag har förstått att region väst hade tänkt att inte vara med!

GustavF

Mig veterligen har inget diskuterats kring detta på våra träffar. Men jag kan givetvis ha missat något. 

Men några som vill ha utställare som dragplåster och sen ta ut en summa pengar för bordsyta?  :o Vet inte vad jag ska säga...

robinnilsson403

Nja, de första 2 borden är ju gratis.  ;D
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

GustavF

Citat från: robinnilsson403 skrivet 09 Mars 2023 kl. 08:33Nja, de första 2 borden är ju gratis.  ;D
Haha ja det förstås, generöst 

bileam

Vi har ju ställt ut där flera år innan pandemin, sen krockade det med alla andra utställningar i höstas så då uteblev vi. 
Vet inte om de tagit betalt för extra bord tidigare, men jag tror inte att det är något vi betalat i alla fall. Vi kanske bara klarat oss med två bord per utställare helt enkelt. 
Jag har tyckt att det är en ganska kul utställning, platsen för ju mycket till. 

danielbrrssn

Jag kan eventuellt på lördagen. Hade varit roligt att vara med. 
Tror ni att det funkar att bara vara med en av dagarna? Varit där ett tillfälle som besökere bara sångare inte full koll. 

darthemil83

Jag kommer lägga upp en info om detta under dagen på västs sida . Mvh Emil