Swebrick Gotland Fenomenalen 2022

Startat av Skafte, 05 Oktober 2022 kl. 15:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Skafte

För nionde året i rad håller Swebrick Gotland utställning på Sciencecentret Fenomenalen i Visby hamn.

Öppet alla dagar kl 11-16 från lördag 29/10 till söndag 6/11.

AFOL-kväll lördag 29/10 kl 18.00.

byStfn

Åh, så irriterande nära att jag hade kunnat komma, men jobbar i stan helgen efter..  :'(

Skafte

Citat från: byStfn skrivet 06 Oktober 2022 kl. 10:22Åh, så irriterande nära att jag hade kunnat komma, men jobbar i stan helgen efter..  :'(

"Stan"  :D Du är snäll du! Hoppas vi ses ändå!

Skafte

Nu är vi alldeles strax halvvägs på våra nio dagar utställning.

Lagom med folk och många byggen!

Emma

Region Mitten

Skafte

Citat från: Emma skrivet 02 November 2022 kl. 14:06Klippan är verkligen stor!

Eller är det eMpTyW som är liten? Därom tvista de lärde, bland andra den grekiske filosofen i förgrunden...

dalle

Citat från: Skafte skrivet 02 November 2022 kl. 14:11
Citat från: Emma skrivet 02 November 2022 kl. 14:06Klippan är verkligen stor!

Eller är det eMpTyW som är liten? Därom tvista de lärde, bland andra den grekiske filosofen i förgrunden...

Skägget är störst!

Skafte

Vilken bit tror ni vinner överlägset..?  ::)

Emma

Såklart bör alla landskap ha landskaps-bitar. Igelkotten kommer vinna.

Hur gick urvalet till?
Region Mitten

Skafte

Första räkningen hade igelkotten 50% fler röster än de andra tre tillsammans... Urvalet gjordes av min hjärna, men jag frågade resten av Swebrick Gotland om fler alternativ, men det kom inte fler. Jag tolkade det som att det var så bra det kunde vara.  :)

Emma

Jag tycker muren är klockren, annars!
Region Mitten

Anders67

Citat från: Skafte skrivet 02 November 2022 kl. 13:17Nu är vi alldeles strax halvvägs på våra nio dagar utställning.

Lagom med folk och många byggen!

Så kul att se - mäktig klippa ni fått till - världens största svenska regionala CB'et

Tornet

Citat från: Skafte skrivet 02 November 2022 kl. 14:52Vilken bit tror ni vinner överlägset..?  ::)

Månne det blivit jämnare om det funnits en rabbis i urvalet?

Skafte

Ja, det hade varit nåt. I tan eller Dark Tan då. Folk begriper ju inte sitt eget bästa utan röstar på biten som har ansikte...

CopMike

Wow - klippan är verkligen mäktig! Bra jobbat igen av er, ni drar verkligen ert strå till stacken när det gäller att glädja människor och sprida vår plastreligion :) ! Erinaceus europaeus a.k.a 98389pb01/98389pb02 blir fin som landskapsbit!