Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Almqvist's Brickbank

Startat av Klas Almqvist, 11 September 2022 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Lycka till!

Nån utställning i Mellansverige framöver som du ska till så man ska passa på att fylla på (an)samlingen med några "kan vara bra att ha"-bitar?
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

bileam

Häftigt Klas, kul att du satsar!

Jimmy

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 Mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Härligt !!! Det gör du rätt i 

MrUzagi

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 Mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o

Grattis. Det är ett steg jag ibland önskar att jag hade energi till att ta. Och plats, med tanke på att jag platsbris, men inte plastbrist, för med mitt eget Lego. ;D
Det lär trots platsbrist bli fler beställningar framöver.  ;) (Jag kan inte vara riktigt riktig i huvvet. )

Teabox

Grattis! Borde bli en rejäl minskning av otrevliga arbetsolyckor för dig framåt då :)

GustavF

Citat från: Teabox skrivet 25 Mars 2024 kl. 16:55Grattis! Borde bli en rejäl minskning av otrevliga arbetsolyckor för dig framåt då :)
Har du aldrig trampat på en legobit?  ;D

Klas Almqvist

Citat från: GustavF skrivet 25 Mars 2024 kl. 21:09Har du aldrig trampat på en legobit?  ;D
Inte än, men det kommer säkert att hända 🦶

dalle

Citat från: Klas Almqvist skrivet 26 Mars 2024 kl. 07:50Inte än, men det kommer säkert att hända 🦶

Använd arbetsskor med trampskydd

Lycka till med företaget

andreaseldh

Citat från: dalle skrivet 26 Mars 2024 kl. 07:59Använd arbetsskor med trampskydd

Jag är mycket nöjd med dessa:

https://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/skor/arbetsskor/skor/skyddsskor-010351/

Men om man inte vill skada Legot så kanske denna typ är att rekommendera istället?

https://www.boozt.com/se/sv/shepherd/emmy_14841037

danielbrrssn

Härligt. Stort lycka till!

Klas Almqvist

Nu slås alla rekord i min butik, flest bitar och flest lots. Så välkommen in och kolla runt öppet 24/7.

Klas Almqvist

Jag kommer att ställa ut på Klossar i Varberg så vill man få bitar från min butik levererade dit, köp innan Onsdagen 17/4 2024 kl. 18.00.

Välj klossar i Varberg vid ut checkningen.

Klas Almqvist

Almqvist's brickbank har passerat 300000 bitar och 6900 lots så välkomna in...

Klas Almqvist

Sommar, sommar och sol... Nej sommaren är kort och det mesta regnar bort. Så passa på att köpa lite nya klossar i butiken som är fylld med massor av nya bitar, välkomna in😀

Klas Almqvist

Nu har vi ännu mera bitar, har laddat upp någon konstig rymd gubbe 8)